Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caprice_

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:39

jaah!!! pennyverhalen Haha! Haha!

Tornado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:13

Ik heb ook nog wel un pennyverhaal..

Tornado stond in de wei, en er kwamen 2 van die meisjes aan op de fiets van een jaar of 10. Ze stopten bij de wei, en ik was bezig Tornado uit de wei aan het halen. Hun stopten en liepen naar de wei. Zeggen ze: 'He, waarom ben jij mijn paard uit de wei aan het halen?' ik keek op en was echt super verbaasd. Huh jou paard? 'Wacht ik zal wel even naar je toe komen!' ik dacht, laat maar komen. Komen ze de wei inlopen. 'Nou, omdat ik vandaag in een goede bui ben mag je hem wel poetsen hoor!' Ik doe braaf en neem Tornado mee naar de poetsplaats.
'Ik rij Z2 met hem, maar van wie mag jij hem verzorgen?' Ik zei daarop niks en vroeg: 'Hoe heet je paard dan?' 'Ehmmm, dat mag je eigenlijk niet weten!' begon ze. Ik was natuurlijk enorm mijn lach aan het inhouden. Komt mijn vader naar buiten lopen. Zegt ze: 'Kijk daar is mijn vader!' 'He schat, heb je je vriendinnentjes uitgenodigt?' ik lachtte: 'Ja, zoiets pap!' die meisjes keken zo Wow!
zeiden doei en fietsen snel weg! Wel grappig.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:17

occh ik werd vandaag uitgenodigt door het dochtertje van het baasje van me verzorghafffie. Ik was aan het poetssen. Hallo mamma Tess. Tess heet me pony die kinderen noemen haar mamma Tess Haha!
en toen hallo kom je morgen taartje eten ik ben jarig zoo lieff.. Ze was helemaal blij ik zo ja misschien wel. En daarna ging ze praten over haat shetje brigitte zo lieff

niet echt penny maar wel heel erg lief Lovers Pling

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:18

Tornado_ schreef:
Ik heb ook nog wel un pennyverhaal..

Tornado stond in de wei, en er kwamen 2 van die meisjes aan op de fiets van een jaar of 10. Ze stopten bij de wei, en ik was bezig Tornado uit de wei aan het halen. Hun stopten en liepen naar de wei. Zeggen ze: 'He, waarom ben jij mijn paard uit de wei aan het halen?' ik keek op en was echt super verbaasd. Huh jou paard? 'Wacht ik zal wel even naar je toe komen!' ik dacht, laat maar komen. Komen ze de wei inlopen. 'Nou, omdat ik vandaag in een goede bui ben mag je hem wel poetsen hoor!' Ik doe braaf en neem Tornado mee naar de poetsplaats.
'Ik rij Z2 met hem, maar van wie mag jij hem verzorgen?' Ik zei daarop niks en vroeg: 'Hoe heet je paard dan?' 'Ehmmm, dat mag je eigenlijk niet weten!' begon ze. Ik was natuurlijk enorm mijn lach aan het inhouden. Komt mijn vader naar buiten lopen. Zegt ze: 'Kijk daar is mijn vader!' 'He schat, heb je je vriendinnentjes uitgenodigt?' ik lachtte: 'Ja, zoiets pap!' die meisjes keken zo Wow!
zeiden doei en fietsen snel weg! Wel grappig.

haha deze is lachwekkend Haha!

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:33

Wat mij bij ons op stal opvalt is dat de ergste penny's de volwassenen zijn die les hebben. Paar voorbeeldjes ( De dames zijn allemaal beginners maar vinden dat ze zeer ervaren zijn ): "Kan ik in het vervolg niet op Leendert rijden in mijn les, hij past beter bij mij". Leendert is een 2 jarige friese hengst van een pensionklant.
"Jouw paard is leuk, ik kan mijn lessen zeker wel op haar rijden". Mijn paard was 3, amper beleerd en heb haar dat ook gezegd, haar antwoord was : "Dan leren we de rest wel samen". Deze dame heeft nog nooit een pony zelf gepoetst of opgezadeld, ze zoekt er altijd een uit die ook in de les voor haar meeloopt en als er eens een ergens van schrikt hangt ze gillend om de nek. Dit soort dingen horen wij bijna wekelijks en je krijgt de dames niet aan hun verstand gepeuterd dat de pensionklanten hun enorme vaardigheden niet wensen te gebruiken want zij kunnen die dieren nog wel wat leren.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 00:00

hahaha omg...

moet jullie ff iets opbiechten hoor
ben nu op een huis aant oppassen en die mensen hebben een dochtertje die ook helemaal gek is van paarden en die heeft dus ook iedere week/maand (weet ik wat het is) de penny maar ik ben ze dus allemaal aant lezen....haha

jessy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 00:45

wij hebben ook van die irritante kinderen op stal

ik heb allemaal posters van hengsten in mijn kast hangen (stand dus de meesten hebben een hoofdstel om ) ineens " wat gemeeeeeeeen" ik: huh wat ? " die paarden hebben een bit aan het halster " ik: nee dat is voor de foto..(nog steeds heel aardig) "nou ik vind iedereen gemeen die zijn paard een hoofdstel indoet voor de foto!!!, want die mensen zetten hun paard ook aan het bit vast dat zou ik echt nooit doen bij maud (haar eigen pony )

en ook een meisje dat is heel sneu die is veel te groot voor haar shet en we gaan met stal 1 keer per jaar naar schoorl (duinen en strand)
moest dat arme beest door de duinen en halverwege kon ie niet meer , zakte bijna door zijn benen " ik snap er niks van ... hij zweet helemaal...

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 11:14

ik had laats ook zo iets mafs alleen is het niet echt penny.

omdat het zo warm was ging ik mijn pony Caprice even lekker wassen in de was plaats, die ligt midden in de gang van de manege paarden. het was bijna 7 uur dus een aantal volwassenen kwamen eraan om de paarden op te zadelen. en ik was m'n meisje gewoon lekker verder aan het wassen. toen ik klaar was liep ik de was plaats uit richting de uitgang. zegt ineens zo'n vrouw:

'Wow wat een prachtig paard, hij glanst zo mooi,'
(duh ze is gewassen) Nerd
'He maar dat is toch Itchicoo, ze loopt zo met hem weg!'
( Itchicoo is een manege paard die er toch iets anders uitziet)
toen zei ik van:
'Maakt u zich maar geen zorgen hoor, ik breng haar straks wel terug.'

die mensen daar zaten mij met open mond aan te kijken Nagelbijten / Gniffelen dat was wel heel lachwekkend! Haha!

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:01

Caprice, geweldig ! Het zal je maar gebeuren dat iemand zo even met JOU paard wegloopt Haha!

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:37

Dat is nog eens een goede opmerking Caprice Haha! Haha! Je moet die mensen gewoon gelijk geven en er niet tegen in gaan, hou je altijd leuke dingen aan over Haha! Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 09:00

StOoRzEnDeR schreef:
hahaha omg...

moet jullie ff iets opbiechten hoor
ben nu op een huis aant oppassen en die mensen hebben een dochtertje die ook helemaal gek is van paarden en die heeft dus ook iedere week/maand (weet ik wat het is) de penny maar ik ben ze dus allemaal aant lezen....haha

geeft niets hoor. ben zelf 17 en koop ook elke maand nog de penny.. vind het gewoon ff leuk om te lezen en soms (heel soms) leer je er nog wat van.. ik begon toen ik 14 was en meer er nooit meer vanaf gekomen

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 10:20

ik ben (nog) lid van de penny en bij mij valt hij dus iedere keer in de bus Bloos maar er staan altijd de zelfde soort verhaaltjes in dat een meisje een pony redt bla bla bla...
maar ik ga het mooi opzeggen want ik wil graag lid worden van Bit of hoefslag Haha!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:04

hahah Tong uitsteken Inderdaad..altijd die verhalen van een meisje krijgt een pony ofzow. Of ze red er een van de slager en ze passen zoooooo goed bij elkaar Clown Echt maf Clown Heel lachwekkend, maar soms staan dr wel handige tips in. Soms scharrel ik mijn oude penny's wel is op omdat er dan wat in staat wat ik nodig heb. Maar ik koop ze niet meer haha Lachen Soms lees ik ze nog wel is bij mn nichie Bloos

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:16

Caprice14 schreef:
ik ben (nog) lid van de penny en bij mij valt hij dus iedere keer in de bus Bloos maar er staan altijd de zelfde soort verhaaltjes in dat een meisje een pony redt bla bla bla...
maar ik ga het mooi opzeggen want ik wil graag lid worden van Bit of hoefslag Haha!
Dat wilde ik ook ja. Tong uitsteken Jaar ofzo niet lid geweest van de Penny en maar zeuren om Bit of Hoefslag, nee mocht niet. Komt m'n zusje aan dat zíj een abbonement op de Penny wil, ja tuurlijk. -_-' Naja, ik lees de Penny nu wel weer uit pure verveling, om vooral keihard te lachen om al die stomme berichtjes aan het begin en al die ontzettend laag bij de grond verhaaltjes. xD

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 16:03

sommige verhalen zijn echt zwaar lachwekkend in die penny's hoor maar had laats een stukje gevonden dat ik wel interesant vond....dat was dus op skie's achter renpaarden hangen op ijs en dan zo wedstrijden doen.....zag er sjiek uit maar ik denk dat ik zo op de renbaan al genoeg is voor mij....lijkt me een beetje gevaarlijk zo achter een paard op je skie's

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:19

tegenwoordig gaan alle paardjes in de penny dood Tong uitsteken Lachen [las er een paar van men vriendin Tong uitsteken] ik zag eerst een foto en dat meisje woonde in spanje ze had 2 arabieren in de achtertuin hhmmm mooie foto ken ik die niet van... een arabierenfok site Tong uitsteken

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 19:02

Caprice14 schreef:

Mijn vader had altijd de hoefslag dus heb hééél wat hoefslagen thuis liggen Haha!

Jasmijntje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 19:11

Penny lees ik heel af en toe nog als ik me verveel.
Idd, die verhalen *LOL* haha, maar soms kunnen ze ook wel spannend zijn Tong uitsteken
ik wil ook lid worden van Bit of Hoefslag?
ik weet alleen niet zo goed welke... Tong uitsteken

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:15

ik was laatst aan het lopen met een shetje dat ik verzorg.

komt er zo'n klein jongetje: aaaaah dat is rakker!! kijjk maM en pap!!! op die pony heb ik gereden Cool hahahaha dat shetje is hoefbevangen, maar goed, dat jochie was er toch zwaaar van overtuigd Knipoog

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 23:30

/

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 10:50

Suwbi schreef:
tegenwoordig gaan alle paardjes in de penny dood Tong uitsteken Lachen [las er een paar van men vriendin Tong uitsteken] ik zag eerst een foto en dat meisje woonde in spanje ze had 2 arabieren in de achtertuin hhmmm mooie foto ken ik die niet van... een arabierenfok site Tong uitsteken
Omg, dan ben je echt triest. xD Eerst stond er ook een verhaal over een meisje en haar pony en was echt zo "Ja, ik ging met hem draven en ik ernaast en toen ging hij in galop en ging ik eraan hangen en dat was heel gaaf enzo. Later ging ik naar het circus en zag ik een vrouw ook zo aan d'r paard hangen en dat hadden mijn pony en ik ookal gedaan." Ik kwam echt niet meer bij van de lol. Haha!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 11:37

Een meisje die bij mij op het dorp woont kwam een keer naast me fietsen en vette verhalen te vertellen dat ze bij een manege rijdt elke dag en ze mag elke dag die paarden berijden daar. En toen zij ze dat er een keer een nieuw paard kwam en dat alleen zij er op kon rijden en andere mensen erraf gooide maar alleen zij kon blijve zitte dus toen mocht zij hem houde.
jahoorr ze ziet ze vliegen,, dat gebeurt alleen maar in boeken Knipoog
en ik ben ook wel eens op die manege me nichje naar de paardrijles brengen en ik zie geen nieuw paard staan hoor Knipoog.
En toen kwam ze 2 weken daarna ofzoo met weer een verhaal dat ze bij een shetlandfokkerij werkt en dat ze daar ook weer 2 paarden heeft.
echt wazeg Tong uitsteken

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:20

HAHAHA! hoe krijgt ze het verzonnen.. Bloos

er is ook een meisje bij ons op stal die zei altijd dat ze Z had gereden met en mange pony van 35 jaar.. Aan haar moeder gevraagd bleek het nooit zo te zijn! Vork

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:52

Geweldig, ik ben benieuwd naar meer..! Lachen

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:36

Er zijn ook weer kampen op de manege voor speciale kinderen, wat natuurlijk soms de leukste reacties oplevert.
Ik was gisteren aan het rijden op m'n haffewaffe, met zadel, maar met een touwtje om zijn nek (ik heb zo'n lol daarmee) Clown maarja, stonden er dus een aantal van die meisjes te kijken, komt er in eens een meisje aanrennen met een hofdstel.
"Je bent deze vergeten!" Riep ze uit en gaf met het hoofdstel (ik zoets van; hoe komt ze aan mijn hoofdstel?) kijk ik op het naamplaatje; hoofdstel van een welshpony van de manege.
Ik zei dat ik het wel lief vond van haar, maar dat ik het niet nodig had; een hoofdstel.
Ik heb haar nog nooit zo verbaasd zien kijken. Duivel Ben daarna maar weer gewoon verder gereden. Haha!

Misschien penny, maar ik vond het wel grappig.