Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tornado_ schreef:Ik heb ook nog wel un pennyverhaal..
Tornado stond in de wei, en er kwamen 2 van die meisjes aan op de fiets van een jaar of 10. Ze stopten bij de wei, en ik was bezig Tornado uit de wei aan het halen. Hun stopten en liepen naar de wei. Zeggen ze: 'He, waarom ben jij mijn paard uit de wei aan het halen?' ik keek op en was echt super verbaasd. Huh jou paard? 'Wacht ik zal wel even naar je toe komen!' ik dacht, laat maar komen. Komen ze de wei inlopen. 'Nou, omdat ik vandaag in een goede bui ben mag je hem wel poetsen hoor!' Ik doe braaf en neem Tornado mee naar de poetsplaats.
'Ik rij Z2 met hem, maar van wie mag jij hem verzorgen?' Ik zei daarop niks en vroeg: 'Hoe heet je paard dan?' 'Ehmmm, dat mag je eigenlijk niet weten!' begon ze. Ik was natuurlijk enorm mijn lach aan het inhouden. Komt mijn vader naar buiten lopen. Zegt ze: 'Kijk daar is mijn vader!' 'He schat, heb je je vriendinnentjes uitgenodigt?' ik lachtte: 'Ja, zoiets pap!' die meisjes keken zo![]()
zeiden doei en fietsen snel weg! Wel grappig.
StOoRzEnDeR schreef:hahaha omg...
moet jullie ff iets opbiechten hoor
ben nu op een huis aant oppassen en die mensen hebben een dochtertje die ook helemaal gek is van paarden en die heeft dus ook iedere week/maand (weet ik wat het is) de penny maar ik ben ze dus allemaal aant lezen....haha
Caprice14 schreef:Dat wilde ik ook ja.ik ben (nog) lid van de penny en bij mij valt hij dus iedere keer in de busmaar er staan altijd de zelfde soort verhaaltjes in dat een meisje een pony redt bla bla bla...
maar ik ga het mooi opzeggen want ik wil graag lid worden van Bit of hoefslag
Caprice14 schreef:ik ben (nog) lid van de penny en bij mij valt hij dus iedere keer in de busmaar er staan altijd de zelfde soort verhaaltjes in dat een meisje een pony redt bla bla bla...
maar ik ga het mooi opzeggen want ik wil graag lid worden van Bit of hoefslag
Suwbi schreef:Omg, dan ben je echt triest. xD Eerst stond er ook een verhaal over een meisje en haar pony en was echt zo "Ja, ik ging met hem draven en ik ernaast en toen ging hij in galop en ging ik eraan hangen en dat was heel gaaf enzo. Later ging ik naar het circus en zag ik een vrouw ook zo aan d'r paard hangen en dat hadden mijn pony en ik ookal gedaan." Ik kwam echt niet meer bij van de lol.tegenwoordig gaan alle paardjes in de penny dood![]()
[las er een paar van men vriendin
] ik zag eerst een foto en dat meisje woonde in spanje ze had 2 arabieren in de achtertuin hhmmm mooie foto ken ik die niet van... een arabierenfok site