Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jadeken schreef:Ik ben in 2010 geweest wij hadden ons huisje gereserveerd we zaten in dat nieuwe park omdat we naast vrienden van ons wouden zitten. Dan naar ponyuitleg en pony's ophalen....
De eerste keer had ik Vosco en mijn vriendin Lowina(denk ik)
2e dag had ik Bramante en mijn vriendin Popcorn,die hebben we gereserveerd voor de hele week![]()
2e keer wouden we grotere pony's toen had ik Mistyen zij Mango
die waren lief
![]()
Ook nog bekenden tegengekomen zij hadden Twister,Patricia(ken er iemand der?) Okke en nog een looppony
jadeken schreef:Ik ben in 2010 geweest wij hadden ons huisje gereserveerd we zaten in dat nieuwe park omdat we naast vrienden van ons wouden zitten. Dan naar ponyuitleg en pony's ophalen....
2e dag had ik Bramante en mijn vriendin Popcorn,die hebben we gereserveerd voor de hele week![]()
die waren lief
![]()
Ook nog bekenden tegengekomen zij hadden Twister,Patricia(ken er iemand der?) Okke en nog een looppony
lolove schreef:jadeken schreef:Ik ben in 2010 geweest wij hadden ons huisje gereserveerd we zaten in dat nieuwe park omdat we naast vrienden van ons wouden zitten. Dan naar ponyuitleg en pony's ophalen....
die waren lief
![]()
Mango is de beste
love_horse1 schreef:lolove schreef:Zal ik om 8 uurr mango nog hebben? buiten de vakantie eh :l vorig jaar stond ik er om 7 uur en had gwn mango nog..
buiten de vakantie ?( bijvoorbeeld meivakantie) , ik denk dat je dan veel kans hebt omdat de meeste op school zitten