Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:18

Paardengek0 schreef:
Er is 1 foto van de engels volbloed merrie mold 2014 uitgelekt. Er teleurstellend vind ik de mold..

Heb je een foto ben benieuwd

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 17:11

Het is hier echt een en al oneliner he,

Al die oneliner berichtjes boeien me echt nix nada noppes. Stomme vragen in een bericht bijv. waar je iets kan kopen. Ik zeg "ga naar de winkel en ZOEK"

Dingen zoals "precies" waarom stuur je dat als je weet dat dit een van de irritantste oneliner is.

Reageren op een schrijffoutje zoals dood inplaats doos

Reageren op mods alsof je het allemaal beter weet, elkaar uitschelden om de stomste dingen, wat is er gebeurd met dit topic...

Ik was een tijd geleden terug gekomen, omdat ik niet zonder kon, maar dit topic is zo nutteloos geworden, dat ik ga, en zeker niet meer terug kom. Hoevaak word het wel niet gevraagd om te stoppen met oneliners en hoe vaak gaat iedereen door?

Dussehh ja dit was wss wel duidelijk maar ik ga. Succes met dit geweldige topic verder, en vooral doorgaan met oneliners. Ik ga mn tijd ergens anders besteden.

BYE!!!! :evaw:

wanuu

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 18:43

Jullie geven me allemaal echt een mega schuldgevoel alsof het allemaal mijn schuld is, ik open een topic en iedereen stopt ermee ... :'(

Ik heb trouwens een 2e setje shetlanders voor best weinig geld gekocht, die stond al enkele dagen op marktplaats en nog niemand had hem gekocht, dikke pech dan :p

Echt als die nieuwe molds allemaal zo lelijk zijn.... Ik weet het niet meer hoor ... Die vlechten ... Pff...

Afbeelding

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:51

Hoe heb je die gevonden? als ik op google kijk kan ik niks vinden. Kun je meer foto's sturen of een linkje neer zetten waar je die hebt gevonden?
Maar wat is er met die benen aan de hand? :oo

Eerlijk gezegd vind ik onliners ook best wel onzin. Een zin als: He, weet je waar je dat koopt? Vind ik geen onliner. Als er een berichtje is met alleen "oke" of "Bedankt" is wel een oniner. Maar dat gezeur over onliners begint ook zeer irritant te worden. Ik dacht dat dit een gezellig topic was over schleich, maar het is niet echt meer gezellig als er alleen maar "je plaats oneliners" of "Kun je stoppen met die onliners?" word geplaats. Ik heb liever onliners dan zeur berichtjes over onliners

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 19:14

Karla_1999 schreef:
Hoe heb je die gevonden? als ik op google kijk kan ik niks vinden. Kun je meer foto's sturen of een linkje neer zetten waar je die hebt gevonden?

Eerlijk gezegd vind ik onliners ook best wel onzin. Een zin als: He, weet je waar je dat koopt? Vind ik geen onliner. Als er een berichtje is met alleen "oke" of "Bedankt" is wel een oniner. Maar dat gezeur over onliners begint ook zeer irritant te worden. Ik dacht dat dit een gezellig topic was over schleich, maar het is niet echt meer gezellig als er alleen maar "je plaats oneliners" of "Kun je stoppen met die onliners?" word geplaats. Ik heb liever onliners dan zeur berichtjes over onliners

Ben ik met je eens,
Ik vind het ook vreselijk hoe het moet gaan, maar misschien is dat wel de befaamde Bokt-mentaliteit waardoor ik eigenlijk sowieso al niet meer op de site kwam en dat is JAMMER, want er zijn hier óók leuke mensen en topics.

Ik weet niet waar die foto vandaan komt, iemand had hem op Hyves gegooid.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:11

wanuu schreef:
Jullie geven me allemaal echt een mega schuldgevoel alsof het allemaal mijn schuld is, ik open een topic en iedereen stopt ermee ... :'(

Ik heb trouwens een 2e setje shetlanders voor best weinig geld gekocht, die stond al enkele dagen op marktplaats en nog niemand had hem gekocht, dikke pech dan :p

Echt als die nieuwe molds allemaal zo lelijk zijn.... Ik weet het niet meer hoor ... Die vlechten ... Pff...

[ Afbeelding ]

jij moet je niet schuldig voelen wanuu. Je hebt zelfs in de OP vermeld dat oneliners niet toegestaan zijn.
het zijn enkele nieuwe posters die zo hardnekkig en hardleers zijn.

die mold valt idd goed tegen. Jammer hoor.

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:03

wanuu schreef:

[ Afbeelding ]

Het is echt niet jou schuld wanuu :(:)

Maar wat is er met die ogen? En de kleur? En het hele paard?!
Zo komt ie toch niet in de winkel eh :')

Hopelijk geen oneliner, ik vroeg namelijk of het nog verder gekleurd werd enzo..
Hopp dat het geen oneliner is, anders super sorry!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:20

wanuu schreef:
Karla_1999 schreef:

Ben ik met je eens,
Ik vind het ook vreselijk hoe het moet gaan, maar misschien is dat wel de befaamde Bokt-mentaliteit waardoor ik eigenlijk sowieso al niet meer op de site kwam en dat is JAMMER, want er zijn hier óók leuke mensen en topics.

Ik weet niet waar die foto vandaan komt, iemand had hem op Hyves gegooid.

Had die niet toevallig nog meer foto's?
Ik vind het model zelf eigenlijk wel mooi op zich, alleen de benen en de manen niet, maar de stand vind ik wel leuk bedacht. Als ze er iets meer moeite aan hadden gedaan was ie misschien wel mooi geworden

Emma21Nobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:51

Ik vind hem wel het model hebben van de shire merrie.
Ben benieuwd hoe die beschilderd wordt.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:29

Dat was het! het was de shire, hij kwam me al zo bekent voor:
Zelfs dat voorbeentje staat op de zelfde manier scheef |o

Afbeelding

SES

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:57

wanuu schreef:

[ Afbeelding ]

Wat een lelijk paard, Sorry Schleich maar stop met vlechten.

Hoe maken jullie deken sluitingen ? en wat vinden jullie het mooist.
aIk kom de volgende opties tegen:
Haakjes
Klipjes
Schuifjes

Wat vinden jullie mooi en degelijk

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 19:56

Misschien is hij geleakd toen ze nog bezig waren met verven?? Anders vind ik schleich wel heel snel achteruit gaan hoor..... Best jammer.... Ik ben ondertussen bezig met de paardenstal van hout met echte schuifdeuren:) fotos plaats ik later wand daar is het nou te donker voor xp
En nog ff een vraagje hoe open je een topic??
Gr roomijs

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:09

ik vind dat schleich na 2011 heel snel achteruit is gegaan. De modellen van 2011 waren nog gewoon mooi. Maar ik vind dat ze de 2013 model echt hebben verprutst (mening). Weet iemand of schleich een andere ontwerper heeft gekregen ofzo?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 22:34

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:33

wanuu schreef:

Ik vind ze wel leuk en leuk dat er ook weer nieuwe fjorden komen
En dat geschoren hartje bij de shetlander vind ik ook wel leuk
Waar heb je deze foto's vandaan?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:35

irisjhuuu schreef:
wanuu schreef:

Ik vind ze wel leuk en leuk dat er ook weer nieuwe fjorden komen
En dat geschoren hartje bij de shetlander vind ik ook wel leuk
Waar heb je deze foto's vandaan?

Ik eerlijk gezegd ook , ik vind ze ook wel leuk :)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 07:31

AH ik ben verliefd op de nieuwe 2014's, FJORDEN, NIEUWE SHETS!!!

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 08:31

Ik mag voor mijn vierjaardag (19 jan) een scheich lijstje maken en die krijg ik dan!

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 08:33

Emma21Nobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 08:46

Ik vind alleen de
Ponys leuk, en sommimge paarden.
Maar sommige, zoals de arabier merrie, is gewoon echt mislukt.
Die fjord hengst vind ik echt wel geweldig <3
Hopelijk niet gemaakt van dat spul waar de shire hengst dit jaar mee is gemaakt, anders hoef ik ze niet.
Ik ga gewoon geen €7,- betalen voor een hol ding.

Hier de link:
http://www.schellens-speelgoed.nl/schle ... _1645.html

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 08:53

En gelijk heb je!
Gadverdamme die Arabier merrie is echt lelijk.. En de Friese merrie ook..

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 09:12

Ik vind de friese merrie wel mooi :o , maar de fjorden vind ik echt geweldig!! , die wil ik ! <3

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 09:37

Ik vind alleen de nieuwe shet merrie+ veulen, falla ruin en de fjorden ruin echt mooi, die andere gaan wel. Maar die fries... :n

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:03

Hmmz.. ik vind ze best tegenvallen, er zit niks bij dat ik zou willen hebben. Het hoofdje van het knapstrupper veulen lijkt net... hoe zeg ik het netjes, ik vind het net tampons raar rond en vormloos, de arabier is helemaal uit verhouding, de ogen vind ik niet paardachtig, de hele afwerking van de modellen mis ik een beetje. Ik vind ze een beetje rommelig en niet netjes gedaan, mijn huis komen ze niet in :o

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:15

Ah, ik ben nog steeds verliefd! Ik wil graag de Fjorden familie, Shet familie, Friese merrie, Falabella ruin en Trakehner merrie! <3