Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:39

Meisje, ik heb niet meer gereageerd omdat ik het raar vond hoe alles ging. Ik heb je als advocaat geholpen door te zeggen dat je alles op papier moest zetten, krijg je de kans doe je het niet. Ik ben het zeer met Joyce eens, volg ons advies op. Laat hun dat papier ondertekenen waar wij het 100x over hebben gehad.

Dit is de laatste keer dat ik hier reageer, ik heb je mijn hulp aangeboden (en heb je gekregen in de vorm van die brief) maar verder neem je eigenlijk geen actie. Jammer, maar dit gaat heel erg fout op een gegeven moment. Ik wens je succes

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:56

Goed gezecht Douraque, en top dat je zoveel hulp hebt aangeboden.

Even een beetje offtopic hoor. Maar Sharontucker, weten dick en joke van jou situatie af? dat Tucker officieel niet van jou is?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:06

Douraque schreef:
Meisje, ik heb niet meer gereageerd omdat ik het raar vond hoe alles ging. Ik heb je als advocaat geholpen door te zeggen dat je alles op papier moest zetten, krijg je de kans doe je het niet. Ik ben het zeer met Joyce eens, volg ons advies op. Laat hun dat papier ondertekenen waar wij het 100x over hebben gehad.

Dit is de laatste keer dat ik hier reageer, ik heb je mijn hulp aangeboden (en heb je gekregen in de vorm van die brief) maar verder neem je eigenlijk geen actie. Jammer, maar dit gaat heel erg fout op een gegeven moment. Ik wens je succes

En dat gratis...

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 21:10

Dagmar_1995 schreef:

Even een beetje offtopic hoor. Maar Sharontucker, weten dick en joke van jou situatie af? dat Tucker officieel niet van jou is?

Ja dat weten ze.
Verder,ik ga het allemaal nog verder regelen met mijn ouders etc.
Bedankt voor de reacties.

Cequinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:44

Ja sorry sharontucker, maar dat heb je 10 keer gezegt, en ook 10 keer gezegt dat jouw ouders er zich niet mee willen bemoeien. Ik denk gewoon dat de eigenaar er zich een spelletje mee aan het spelen is, en dat jij heeel veel dingen serieus opneemt. Wanneer jij echt de eigenaar van de pony mag noemen, als het op zwart wit staat, omdat ik zoals ik begrepen heb, de pony geen papieren heeft.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:39

sharontucker schreef:
Dagmar_1995 schreef:

Ja dat weten ze.
Verder,ik ga het allemaal nog verder regelen met mijn ouders etc.
Bedankt voor de reacties.

Hoe met je ouders regelen, wat regelen?
Jij kan met je ouders niet regelen dat jij nu ineens de eigenaar van Tucker bent, terwijl de eigenaren dat zelf tegenspreken :S

Situatie wordt echt steeds raarder............

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:46

Waarom laat je die pony niet lekker bij die mensen. Dit houdt toch nooit op. Wie gaat de stalling daar betalen. Als jij dat gaat doen zou ik jezelf nog maar iseven achter de oren krabben...

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:42

jeetje volgens mij houd dit nooit op jammer van de dames die deze meid geprobeert hebben te helpen zonde van de tijd....al vind ik dat ze zeer hun best hebben gedaan...jammer ts dat je hier in trapt zonder dingen op papier te hebbem

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:54

TS heeft een brief gehad ter aanvraag paspoort. Als je het paspoort laat opmaken op jouw naam is het paard toch wettelijk van jou?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:55

nop paspoort is geen eigendomsbewijs

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 00:59

Wanneer iemand met paard en paspoort bij de slager komt, heeft die dan ook eigendomsbewijs nodig?

Er worden toch vaker paarden onderhands verkocht? Hoe is de koper beschermd in de wet?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:08

niet paspoort is van het paard welke naam er ook op staat er zijn 2 verkochte paarden als ik mij inlog op knhs zijn ze dus nog steeds van mij staat mijn naam nog maar toch ben ik de eigenaar niet meer

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:13

Hoe zit dat dan voor de wet? Dan kun je dus je paard verkopen aan een groen iemand die cash betaalt en geen ondertekend document verwacht/verlangt, en daarna het paard terughalen als zijnde 'jouw paard'. Er worden zoveel paarden onderhands verhandeld, daar zal dan toch wel een bescherming voor zijn?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:15

Zou je het ontopic willen houden? Er zijn heel wat topics over dit onderwerp, daar kun je op zoeken. Of een eigen topic openen. Maar dit heeft niets met Tucker te maken.

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:16

Of zij hard kan maken of hij haar eigendom is, is erg ontopic lijkt mij?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:19

ja idd dat wel maar gamblerscub heeft wel gelijk paspoort ff zoek functie verder gebruiken daar gaat dit tipic net over

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:22

Mijn excuus, ik heb niet het hele topic gelezen maar ik dacht dat het probleem was dat Tucker aan TS is gegeven/verkocht, maar dat ze geen bewijs van eigendom heeft. Daarom vroeg ik dus hoe dat zit met paspoort.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:23

Dat is aan het begin van dit topic al uitvoerig besproken. In een topic van inmiddels 46 pagina's lang is te verwachten dat dit al besproken is ;)

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 01:25

Ach zo. Nou goed, in dat geval hoop ik dat het voor TS allemaal goed komt. Raar verhaal hoor.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:32

Hmm, ik moet zeggen dat ik het maar een raar verhaal vindt..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:52

Anders ik wel, voordat je over een jaar weer een topic opend, je was gewaarschuwd :7

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:53

Ik hoop alleen nu dat ze tucker niet willen ophalen en dat heinneman er nu geen problemen door krijgt.

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:05

Ik zal wel een vraag stellen die al gesteld is, maar om nou te spitten in 46 blz......
Stel die pony staat nu een aantal maanden gestald, TS betaalt alles. Op een gegeven moment kan je dat juridisch toch niet meer verliezen. Worden mensen die straks bijvoorbeeld na 5 maanden aankomen met: "Het is onze pony." nog wel serieus genomen?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:36

Bo_Cassey schreef:
TS heeft een brief gehad ter aanvraag paspoort. Als je het paspoort laat opmaken op jouw naam is het paard toch wettelijk van jou?

En daar beginnen we weer. :O :z

Ik zou zeggen; lees het topic eens door. Zoek op posts van mij en Douraque. Wij zijn duidelijk genoeg geweest, lijkt mij zo.

Voor deze vraag geldt het zelfde:
Bo_Cassey schreef:
Ik zal wel een vraag stellen die al gesteld is, maar om nou te spitten in 46 blz......
Stel die pony staat nu een aantal maanden gestald, TS betaalt alles. Op een gegeven moment kan je dat juridisch toch niet meer verliezen. Worden mensen die straks bijvoorbeeld na 5 maanden aankomen met: "Het is onze pony." nog wel serieus genomen?

Typ onderaan bij zoeken de termen eigenaar in, en bijv. JoyCiej007 of Douraque, en dan zie je het vanzelf. Ik ga geen dingen dubbel uitleggen omdat mensen 'te lui' zijn om even door 46 pagina's te zoeken.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 30-08-12 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Bo_Cassey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:38

Zoals je hierboven ziet ben ik al op de hoogte van het feit dat dat al besproken was.