Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Douraque schreef:Meisje, ik heb niet meer gereageerd omdat ik het raar vond hoe alles ging. Ik heb je als advocaat geholpen door te zeggen dat je alles op papier moest zetten, krijg je de kans doe je het niet. Ik ben het zeer met Joyce eens, volg ons advies op. Laat hun dat papier ondertekenen waar wij het 100x over hebben gehad.
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer, ik heb je mijn hulp aangeboden (en heb je gekregen in de vorm van die brief) maar verder neem je eigenlijk geen actie. Jammer, maar dit gaat heel erg fout op een gegeven moment. Ik wens je succes
Dagmar_1995 schreef:Goed gezecht Douraque, en top dat je zoveel hulp hebt aangeboden.
Even een beetje offtopic hoor. Maar Sharontucker, weten dick en joke van jou situatie af? dat Tucker officieel niet van jou is?
sharontucker schreef:Dagmar_1995 schreef:Goed gezecht Douraque, en top dat je zoveel hulp hebt aangeboden.
Even een beetje offtopic hoor. Maar Sharontucker, weten dick en joke van jou situatie af? dat Tucker officieel niet van jou is?
Ja dat weten ze.
Verder,ik ga het allemaal nog verder regelen met mijn ouders etc.
Bedankt voor de reacties.
Bo_Cassey schreef:TS heeft een brief gehad ter aanvraag paspoort. Als je het paspoort laat opmaken op jouw naam is het paard toch wettelijk van jou?
Bo_Cassey schreef:Ik zal wel een vraag stellen die al gesteld is, maar om nou te spitten in 46 blz......
Stel die pony staat nu een aantal maanden gestald, TS betaalt alles. Op een gegeven moment kan je dat juridisch toch niet meer verliezen. Worden mensen die straks bijvoorbeeld na 5 maanden aankomen met: "Het is onze pony." nog wel serieus genomen?