Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:13

wauw mooi zeg shettepret! die deken is ook leuk.
ik ben zooo blij!
ik mag voor mijn repaint spulletjes uitkiezen bij de webwinkel van a heart for horses!!
en ik mag dan waarschijnlijk ook nog een deken van shettepret dus mijn dag kan niet meer stuk! :D
en mijn papa gaat een luxe stal maken voor hem!
mijn repaint schiet al goed op! <<)

edit: heb besteld bij annick! *\o/*

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 11:25

horses007 schreef:
wauw mooi zeg shettepret! die deken is ook leuk.
ik ben zooo blij!
ik mag voor mijn repaint spulletjes uitkiezen bij de webwinkel van a heart for horses!!
en ik mag dan waarschijnlijk ook nog een deken van shettepret dus mijn dag kan niet meer stuk! :D
en mijn papa gaat een luxe stal maken voor hem!
mijn repaint schiet al goed op! <<)

edit: heb besteld bij annick! *\o/*

amai jij hebt wel veel geluk de laatste dagen ;) ik wou dat iki jou was haha :D
miss ga ik woensdag de CAMARGUE HENGST en de lippizaner ruin kopen en ook nog de falabela halen voor mijn geheime project *\o/* }:)
en miss nog een beetje schleichen mijn zus is heel erg ziek |( en komt niet in deze vakantie dus kan heb ik haar kamer ook in gepalmt ~~}> ~~}>
shettepret:jij maakt mooie dekens <3 en je repaint is ook heel mooi en mooie appeltjes :j
ik heb de laatste tijd gemerkt dat er een paar mensen niet meer op dit topic zitten kan het ?

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:00

dit is volgens mij de 2e keer dat ik in dit topic post. maar ik ben gisteren begonnen met tuig maken.
mijn aller eerste dekentjes:
Afbeelding
Afbeelding

wat vinden jullie van mijn allereerste creatie? :')

Rosan2001

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:05

Ik vind je allereerste dekentje al heel leuk alleen hij mag wel iets netter afgewerkt snap je?

Shettepret, jij maakt echt superleuke dekens ik ga misschien ook wel bij jou bestellen!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:17

Ik lees vooral mee laatste tijd, op het moment ben ik veel bezig met een wat groter Breyer project dus ik heb simpelweg gewoon niks te melden op gebied van Schleich. De vrije tijd die ik heb gaat op het moment naar mijn Breyer project.

Dit had ik geloof ik al in het repaint topic gemeld, maar zal het hier ook posten. Qua leuke nieuwtjes heb ik op zich wel wat leuks (vind ik zelf :):) ) laatst heb ik nieuwe verf gescoord voor de modelpaard hobby, dit keer ben ik gevallen voor behoorlijk aparte kleuren al zeg ik het zelf.

- Pareleffect
- Parelmoer Violet
- Metallic medium (kan ik mixen met elke kleur die ik heb, voor een metallic lak)
- Zilver. Niet een beetje zilver nee echt KNAL zilver :):)
- en een gewone verfkleur, sepia saaaai

Een aantal van deze kleuren zijn eigenlijk meer bedoelt voor auto's scooters etc. maar who cares := Parelmoer violet heb ik al getest op een arabier model, de andere kleuren moet ik nog uitproberen... Zodra ik van alle aparte kleuren foto's heb zal ik ze wel posten :D Parelmoer is in elk geval al erg geinig op modelpaarden al zeg ik het zelf!

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:21

Rosan2001 schreef:
Ik vind je allereerste dekentje al heel leuk alleen hij mag wel iets netter afgewerkt snap je?

Shettepret, jij maakt echt superleuke dekens ik ga misschien ook wel bij jou bestellen!

bedankt voor je reactie!
ik ga hem nog wel netter afwerken.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 12:31

Whoehahahahhaaaaaa dit mooie modelleke: http://www.thelittlehencompany.com/ekmp ... 1475-p.jpg word het slachtoffer voor Totilas whoehahahahaaa. Als je hem namelijk in een houdertje zet, met zijn rechtervoorbeen ( het voorbeen die niet in de lucht zit ) dan loopt hij aardig dressuur! Hij word trouwens niet de echt ebouw van Toot maar hij krijgt wel de kleur en de aftekeningen. Ik heb een filmpje gemaakt van hem in een pirouette, het schleich paard dan, in zijn normale kleuren dat ziet er al hheel leuk uit maar hij moet toch echt ioets meer een dressuurpaarden kleurtje krijgen vind ik.

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:04

ziezo de bestelling bij annick is geplaatst+betaald!
een mooi donkerblauw leren halster+touw een blauwe uitrijdeken, zadel hoofdstel en een martingaal in het zwart.
allemaal voor mijn repaint markies!
*\o/* *\o/* *\o/*

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:34

@shettepret;
wat een enorm leuke repaint! jij bent daar heel goed in!
ik wil nog een repaint van mijn verzorgpony, en ben aan het kijken waar het mooi en goedkoop is.
Nou bij jou is het zeker mooi! ik zal zo even op je site kijken!
leuk dekentje ook!
@anikailove:
voor de 1ste keer is het dekentje erg leuk maar inderdaad iets netter kan wel, verder heel leuk.
trouwens ik heb deze ijslander
http://inlinethumb63.webshots.com/24958 ... 500Q85.jpg
wat is haar geslacht (hengst merrie ruin?????)????
en toen kwam ik op deze site:
http://www.vitenet.nl/modelpaarden/Schleichfotos.html
die is wel cool!
kan iemand mij vertellen of de ijslander een jongen of een meisje is?
alvast bedankt

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:43

weet er iemand voor een model voor deze http://www.mijnalbum.nl/Foto-WFLT8Z8O.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEBM3UWA.jpg
van een vriendin van mij waar ze op reed maar hij is weg van haar manege

@telpeva enzo : ik bedoel zoals bonjoy en paicehorses en andere die hier lijk niet meer op het topic zitten
@palmbierlover : moet veel werk zijn met al dat vlechten en ik kan niet wachten tot ik mijn schowhalster en halster krijg :P :D :+
@die die het deken voor de eerste keer maakte :D : leuk zoals rosan denk ik zei ik zou een beetje meer afwerken je hebt het al gezegd toch mooi
@horses007 : leuk dat je alles in eene keer moogt kopen van mijn ouders zou dat niet :P ogen :(:)
@iedereen : ik ga dan ook eens fotos maken van mijn kopstuk enzo
@daf3: leuke wedstrijd maar ik kan wel mij doen denk ik maar ik heb net meegedaan met pbl haar wedsstrijd en 3des geworden :D geloof het nog altijd niet hahah :o
@xdeena : is je wedstrijd nu afgelopen ? ik kan ook niet mee doen heb geen repaint :(:) miss later ga ik 1 maken :)
@manonfleur : kijk eens vanonder hahahaha :p
@iedreen: ik ben ook bezig aan een nieuwe stal voor die 2 maar die andere heeft niet echt een stal nodig stt ik moet zwijgen anders vertel ik mijjn geheime project :x :x :x
@iedereen : dit is heel mijn schleich colectie http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONOAZ3OY.jpg sorry beetje wazig |( maar ik ga waarschijnlijk woe 3 bij hebben en 1 vand de 3 voor mijn geheime proyectje iemand nieuwshierig ????
@iedereen: ik ga woe waarshijnlijk veel fotos voor julie hebben ;)
zo veel @tjes hahaha *\o/* :+ :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:51

oh haha bedankt heb ik te snel gelezen!
ja inderdaad veel @ nou ik ga naar school (om te ploeteren en mijn aardrijkskunde cijfer te horen ~~}> )
doei

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:54

manonfleur schreef:
en toen kwam ik op deze site:
http://www.vitenet.nl/modelpaarden/Schleichfotos.html
die is wel cool!
kan iemand mij vertellen of de ijslander een jongen of een meisje is?
alvast bedankt

Als je iets verder kijkt op die site zie je dat het een merrie is. ;)

Een winkel hier in Enter gaat sluiten en gaat veel korting beloven. En toevallig hebben ze daar een aantal modellen Schleich...
Heb gister nog 2 modellen meegenomen voor €8,00; ik wil alleen nog wel even wachten tot ze nog meer korting geven om de paardjes die ik nog meer moet te kopen.

Toch blijf ik nog steeds haken aan het idee om een sulky/marathonwagen te maken. (geen koets.) ga er vanmiddag denk ik even voor zitten. :j

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:24

@hotses007 en Rosan: ben benieuwd, zie de opdracht wel verschijnen!
Hieronder de link naar mijn marktplaats advertentie.
http://link.marktplaats.nl/531713781

@ManonFleur: Dank je wel! De prijzen op mijn site kloppen maar ik moet hem qua foto's ernstig updaten!
Heb wat ruzie met mijn comp dus mijn laatste werk (en dus het mooiste) staat er nog niet op.

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:54

schettepret :ik ga miss later 1 bestellen ga je eens een wedstrijd huoden waar je een dekentje kunt winnen ?
iedereen@ : heb al veel fotos getrokken maar ze komen waarschijnlijk maar dond vanweege mijn geheime projectje <3
horwse je link van je sitev werkt niet ;) sorry nu wel
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 20-02-12 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:59

HOLY DAMN krijg ik een bestelling van iets van 200 euro 8)7 Stuk of 34 rijsetjes, ja mooi niet dus. Heb m meteen geannuleerd. Willen ze me dood hebben ofzo? Hhaha.

Nouja, mijn vrije dagen zijn voorbij, want ik heb weer 3 nieuwe (betaalde) bestellingen :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:00

Even mezelf quoten uit het repainters topic:
Telpeva schreef:
Ben vanochtend wezen spelen met mijn nieuwe verf, ik wou ze graag even uittesten :D resultaat!

pareleffect
Heb voor de foto's ook een 'normaal' model er naast gezet, zodat de verschillen goed zichtbaar zijn
Afbeelding
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 8klein.jpg
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 7klein.jpg

Metallic + Blauw
De benen van het paard zijn dezelfde kleur blauw als de rest, maar zonder metallic er in. Heb ik gedaan om het verschil te kunnen zien tussen met en zonder metallic. Daar is de kleur donkerder, en er weerkaatst veel minder licht op zoals je ziet op de foto's.
Afbeelding
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 6klein.jpg

Blauw had ik voor de lol gebruikt, ik wou eens wat anders dan bruin :D :o maar ik kan van elke kleur een metalic lak maken.

Denk dat ik de metallic maar voor speciale gevallen ga bewaren, op een modelpaard komt het niet echt tot zijn recht.

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:40

Jackytje schreef:
itsme23 schreef:
@Jackytje ziet er goed uit, leuk gedaan! +:)+

Euhh, heb ik niet gemaakt hoor :+

Haha oepss :P

Jeeh ik ben blij, heb net 3 nieuwe paardjes bestelt. De falabella merrie, Dartmoor hengst en tennessee walker merrie :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:48

annickx schreef:
HOLY DAMN krijg ik een bestelling van iets van 200 euro 8)7 Stuk of 34 rijsetjes, ja mooi niet dus. Heb m meteen geannuleerd. Willen ze me dood hebben ofzo? Hhaha.

Nouja, mijn vrije dagen zijn voorbij, want ik heb weer 3 nieuwe (betaalde) bestellingen :)

heb je hem serieus geanuleerd?
ik zou hem accepteren MAAR wel zeggen dat het wel echt langer dan de normale tijd kan duren, maar ik ben jou niet en jij kiest over je eigen keuzes(klinkt heel vaag).

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:55

manonfleur schreef:
annickx schreef:

heb je hem serieus geanuleerd?
ik zou hem accepteren MAAR wel zeggen dat het wel echt langer dan de normale tijd kan duren, maar ik ben jou niet en jij kiest over je eigen keuzes(klinkt heel vaag).

Ik heb er echt geen spijt van. Denk je nou echt dat ik genoeg leer heb voor 34 rijsetjes in dezelfde kleur? :P Nee dus. En zo duren de bestellingen van de klanten na deze bestelling veel langer en ontstaat er dus een opstopping. Echt veel te veel. En ik weet zeker dat die gene het toch nooit zou betalen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:56

Denk dat zo'n bestelling eerder een typfoutje is, of van een jeugdige spaarder komt die graag voor al haar paarden een setje wil hebben en niet door heeft dat het geld kost. Imo verstandig dat je er niet mee in zee gaat Annickx, straks heb je ze allemaal gemaakt en krijg je een mailtje 'sorry het mag toch niet van mijn ouders'

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 16:58

Telpeva schreef:
Denk dat zo'n bestelling eerder een typfoutje is, of van een jeugdige spaarder komt die graag voor al haar paarden een setje wil hebben en niet door heeft dat het geld kost. Imo verstandig dat je er niet mee in zee gaat Annickx, straks heb je ze allemaal gemaakt en krijg je een mailtje 'sorry het mag toch niet van mijn ouders'

Klopt. Maar ik maak nooit bestellingen als de betaling nog niet binnen is :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:38

annickx schreef:
Telpeva schreef:

Klopt. Maar ik maak nooit bestellingen als de betaling nog niet binnen is :P

zal ik ook doen hoor :D

ik kan maar niet achter de naam van een paard vinden!
ik heb geen naam dus kan jullie ook geen foto laten zien :P

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:51

Zohee, 200 euro! Dat is dan lekker, vast een grapje of zo.

@ Telpeva,
wat een gave kleurtjes!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 17:54

Dankje Stephanie :D

Is het een paard dat je wilt naschilderen Eclair? misschien dat we je kunnen helpen met het vinden van het paard als je ons een beschrijving geeft :) zoals welke kleur, ras, welke ruiter zit erop, dressuur of western, enzovoorts :)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 18:09

anick als je er zo over praat is het inderdaad niet handig.
leergebrek komt dan niet van pas.
en inderdaad wat volgensmij telpeva zei:
dan zegt ze dat het toch niet meer mocht!
dat is ook heel vervelend als dat gebeurt.