Dat is heel persoonlijk. Je zou het kunnen afleiden/deels kunnen halen uit: - Eigen voor en/of achternaam - Huisdier - Lievelingspony - Heeft je schleich manege een hele oude pony waarmee het bijv. begonnen is, misschien die naam? - Een woord wat je mooi vind of een mooie betekenis heeft En zo kan ik door blijven gaan
carmen99
Geplaatst: 20-03-11 16:25
oew, ik denk dat ik al wat weet.... wat denken jullie van: MANEGE ''PONYFRIENDS'' of: MANEGE ''HORSEFRIENDS'' of: MANEGE ''HORSEDREAMS'' of: MANEGE ''TADINE'S HEART'' stemmen!
ow, poep, wat heb weer een typfouten! ik bedoelde kiezen. je hebt gelijk deborah, nu ik het hardop zeg klinkt wel een beetje stom ja. tadine (hannoveraanse merrie) is mijn eerste paardje. had ik gekregen van mn beste vriendin. ligt nog in spanje.
Esmefleur
Geplaatst: 20-03-11 17:33
Oeh leuk toppic ik zal mijn verzameling eens ff vertellen.
Mooie collectie, Nonalover! Ik hoop dat ik donderdag naar de V&D kan voor die aanbieding! Ik heb weer 4 grand champions verkocht voor 15 euro en dus heb ik weer wat geld voor schleich.
maar als die mensen dat paardje van jou niet hebben kunnen ze het toch ook niet verkopen?
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-11 19:42
Nee, maar het is wel vervelend dat ze jouw werk gebruiken voor eigen belangen. Jij hebt hard aan dat paardje gewerkt en zo gefotografeerd dat het er netjes uitziet en dan word het zo op het internet gegooid.
Je moet je maar eens voorstellen dat je een repaint hebt gemaakt en dat je deze opeens op marktplaats vind onder een andere gebruiker, dan vind je dat denk ik ook niet echt leuk
Ergens ook wel mijn eigen schuld, aangezien ik er in het begin nooit copyright op gooide