Ellen_WB: ik vind het denk ik nog net kunnen, ik vind het niet mooi meer staan maar ik denk dat je paardje er geen last van heeft.. ik vind namelijk alleen je benen te lang
jeetje. Ik ben 1,5 maand niet in dit topic geweest.. en ik heb een boel gemist! Maar ik kan eindelijk zeggen dat ik binnenkort een foto kan plaatsen, want hij is gister gemaakt En ik zeg alvast.. ik voel me ineens heel groot! Dus alvast ter voorbereiding, welshje van 1.40.. en ik ben 1.65, komt er zo aan!
@ Ellen, ik vind je nog passen op Woody @ Pieta, slechte foto, lijkt nog te kunnen maar van de zijkant kan je dat beter zien. Maar zet een cap op ^^ al is t maar dat t minder zeer doet als je een tak tegen komt
Bzoem
Geplaatst: 08-09-10 12:14
Nou hier zijn ze dan, terwijl ik al sinds mei roep dat ik een foto zal plaatsen
Heel erg wazige foto, gok dat de instellingen van de camera niet helemaal goed stonden afgesteld op wat de fotografe wilde. Hier sta ik er naast, hij is net aan 1.40 en dus eigenlijk te groot voor een Welsh C, zijn bouw komt niet veel voor. Ik ben 1.65 en weeg nu zo'n 65 kg. Overigens is hij 16 jaar oud en ik 21.
En dan een foto dat ik er op zit, net niet helemaal een goede hoek maar deze foto komt het dichtste in de buurt.
Het viel me dus ineens op dat het toch wel een erg kleine pony is, hoewel ik natuurlijk wel had kunnen weten dat ik onder z'n buik uit kom omdat m'n beugels dat ook doen Ben toch benieuwd naar jullie mening. Zaterdag komt er een meisje foto's maken ook van het rijden, ik ben namelijk ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als hij z'n koppie niet zo in de lucht steekt.