[CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ammixxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:48

Mouzs_engel

Re: [CENTRAAL] Ben ik te groot/zwaar voor mijn pony/paard? #24

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 21:51

laatste past inderdaad niet meer

anneverax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:48

Ik vind het niet zo erg storen. Zo lang je je paard niet uit evenwicht brengt..

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:52

Nee dat is zeker niet het geval anders zou ik er nooit op rijden. Ik zie ergere combinaties voorbij komen hier :D

Dankjewel allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 08:40

De ergere combinaties roepen ook allemaal dat het wel meevalt ;) snap dat het niet je gewenste antwoord is maar als je dat afschuift op 'ja maar anderen...' Dan moet je hier niet om een mening vragen. Het is geen smalle welsh maar het is zeker niet zo'n stevig gebouwde als een haflinger en een dikke pony is niet meteen in staat om dan maar iemand te dragen die eigenlijk wat te lang is. Maargoed, als het enige argument is dat andere combinaties veel erger zijn, dan weet je zelf ook wel dat je beter op een maatje groter had kunnen stappen ;)

Edit: en dat is overigens iets wat ik steeds vaker weer zie in het topic: mensen die vragen of ze passen, een negatief antwoord krijgen en vervolgens zeggen 'maar anders was k er niet opgezet' oid... In de openingspost staat duidelijk; alleen posten als je twijfelt. Als je overtuigt bent van je eigen passen, post het dan niet x)

KayleeJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:27

chelle_dora schreef:
KGasfart: past, je bent wel aan de zwaardere kant maar voor dit paard (en zadel! ook heel belangrijk!) niet te zwaar. :j
Scheelt ook wel dat dit paard wat groter oogt, op een smaller, kleiner paard had het denk ik niet mooi meer gepast (en wat dat aangaat snap ik eigenaren die niet zwaarder dan 60 kilo erop willen hebben dus, wil ik zelf ook niet op m'n pony ondanks dat ze best wat meer kan hebben).
Tuurlijk! Voor ponys kijk ik ook eigenlijk niet meer en smallere paardjes ook niet heel erg. Alleen omdat ik het dus zo vaak gehoord heb twijfel ik nogal snel nu.. Maar ik ben blij dat jullie vinden dat het goed kan zo!! Ik ben wel aan het afvallen hoor! Is voor de paardjes ook fijner voor hun ruggetjes.

blauwpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 20:40

Ik vind de laaste nog wel passen .. :D

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 21:03

chelle_dora schreef:
De ergere combinaties roepen ook allemaal dat het wel meevalt ;) snap dat het niet je gewenste antwoord is maar als je dat afschuift op 'ja maar anderen...' Dan moet je hier niet om een mening vragen. Het is geen smalle welsh maar het is zeker niet zo'n stevig gebouwde als een haflinger en een dikke pony is niet meteen in staat om dan maar iemand te dragen die eigenlijk wat te lang is. Maargoed, als het enige argument is dat andere combinaties veel erger zijn, dan weet je zelf ook wel dat je beter op een maatje groter had kunnen stappen ;)

Edit: en dat is overigens iets wat ik steeds vaker weer zie in het topic: mensen die vragen of ze passen, een negatief antwoord krijgen en vervolgens zeggen 'maar anders was k er niet opgezet' oid... In de openingspost staat duidelijk; alleen posten als je twijfelt. Als je overtuigt bent van je eigen passen, post het dan niet x)

Sluit me hier volledig bij aan!
De laatste twee zijn te groot.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:22

chelle_dora schreef:

Helemaal mee eens!

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:30

Chelle, de ergste combinaties roepen allemaal dat het wel meevalt. Klopt, maar dat heb je mij ook niet horen zeggen toch? Ik zei alleen hij is niet erg smal gebouwd en ik breng hem niet uit balans. Ik ben iets ouder dan de personen die hier na het plaatsen van een foto roepen dat het wel meevalt ;)

Maar verder weer ontopic! ;)

Anouskax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 23:52

ben wel even benieuwd , rij al een tijdje niet meer op hem. hij is al oud en ben nu lekker met mn grotere paard aan de gang. maar ben toch even benieuwd ik twijfelde de laatste tijd nogal over, mn stalgenootjes vonden dat ik gewoon nog wel pas , ben benieuwd wat jullie vinden. dit zijn de recentste fotos die ik kon vinden niet echt mooie fotos haha..
normaal wel altijd een cap op hoor , alleen met de foto ffies af haha
Afbeelding
Afbeelding

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 00:14

Te groot

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 00:25

Ja, veel te groot.
Heb je daarom je beugels ook zo extreem kort?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 00:53

Anouskax, te groot. En ik vind die eerste foto er ook bijzonder onaangenaam uitzien.

fjordje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 06:52

te groot

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 07:38

Laatste te groot (krijg bijna pijn in m'n nek... ziet er niet fijn uit voor ponylief).

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 07:52

Te groot inderdaad, en het lijkt dat jouw paard op de eerste foto hardstikke hard in zijn mond word getrokken, kijk ook maar naar het bit en je strakke teugels..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 07:56

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling dat er in dit topic rijtechnisch commentaar wordt gegeven. Graag alleen reageren als je wilt vermelden of iemand te groot is of niet en ander commentaar achterwege laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:08

Te groot.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 08:22

Past niet nee.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 11:11

Volgens mij moet een sterke pony van deze maat jou nog best kunnen dragen, maar deze lijkt wat week in de rug (waarschijnlijk ook ouderdom) en daardoor niet zo sterk...
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-06-14 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Rijtechnisch commentaar verwijderd, het is niet de bedoeling om moderatoropmerkingen te negeren.

winnie70

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:05

Anousxk, te groot/te zwaar.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-06-14 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Rijtechnisch commentaar verwijderd, het is niet de bedoeling om moderatoropmerkingen te negeren.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:25

Nee, te groot.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:32

Vind je ook te groot ;)

123diezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:42

te groot