Maar goed mijn pootjes zijn niet zo heel lang dat scheelt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar goed mijn pootjes zijn niet zo heel lang dat scheelt capopjekop schreef:Ligt idd aan de bouw want die van mij is 136 en ik ben 170 en hier vond iedereen me er nog goed oppassenMaar goed mijn pootjes zijn niet zo heel lang dat scheelt
was tijdens n carousselwedstrijd in austerlitz, en moest ff foto maken in het bos, vind em zelf ook erg mooi

zaira_sak schreef:hier dit ben ik op mijn verzorgpony salo, salo is 1m28 en ik ben 1m66 gaat dit nog (ik weeg 55kg).
ga mee met de andere wat ze zeggen...
: Sjors is een welsh van ongeveer 1.38 sectie B en hij is 10 jaar. Vroeger is hij mishandeld en hij heeft iemand nodig die hem duidelijk laat zien wie de baas anders wordt hij vrij gevaarlijk... Hij is ook naar africhtingsstallen geweest maar daar zeiden ze dat er niets met hem te beginnen was.. Vroeger (toen ik hem nog niet verzorgde) kon hij alleen maar galoperen en nu kan hij ook bijna normaal lopen
Ik ben trouwens 1.73 en ik weeg 60 kg en mijn beugels zaten lang normaal heb ik ze een gaatje korter.. Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden. Ik rijd trouwens niet voor het plaatje, maar ik wil wel graag weten of jullie denken dat Sjors last van mij heeft. Hier de foto: