Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bambieee

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:10

wij hebben op stal ook liefe penny's
een zo'n meisje komt altijdt als je aan het poetsen bent vragen of ze even mag aaien en als dat mag is helemaal gelukig

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:09

Citaat:
Ik weet nog wel, laatst. Ik ging met mijn paardje wandelen. (Nou ja, zeg maar gerust paard. Ik heb een KWPN-er van 1.78m.) Komt er een meisje naar me toe gelopen, met een vriendinnetje. Zegt ze tegen dat meisje 'Kijk! Dat is die fjord waar ik het over had! Dat is Wuppie! Die is echt heel erg wild en ik heb er al héél vaak op gereden!'

Ja hoor, mijn paard is een fjord en hij is echt heel wild.
Stond op zijn gemak gras te eten. Vork

amaretto is ook al benoemd tot "wilde "fjord Haha!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:46

ja ik was vandaag bij m'n verzorpony en toen kwamen ze toch hard aan sheesen Tong uitsteken

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:47

verzorg pony's want n'n buurmeisje rijd tie fjord ik een welch

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:54

Vorige keer reden een vriendin en ik door het park, waar nogal veel mensen bleken te zitten. Gestoord
En we waren in een heel melige bui.
Wij rustig tussen ál die mensen doorstappen, komt er een meisje van een jaar of 11 naar ons toe. '' Paarden zijn mijn lievelingsdieren '' dus mijn vriendin zei '' Die van mij niet ik vind het een rotkn*l '' en toen zei ze '' Mag ik hem ( het is een háár Clown ! ) dan hebben inclusief ( jaa zo zei ze het echt Vork ! ) hoofdstel en zadel ? Sigaar

0nina0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:05

^^ whaha you wish:P
Wat zeiden jullie toen?

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:08

Blijft lachen die verhalen Haha!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:11

ja zei ze dat echt simone_S

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 21:00

ook zolaatst reed ik met mijn vriendin op onze pony en vz pony bij een manege gewoon in de bak we hadden hooguit een 1,5 uur gereden en toen we aan het uitstappen waren zei zo een mevrouw: waarom gaan jullie 3-4 uur op die paarden rond crossen. terwijl we juist rustig aan deden en veel stapten enz.. en mijn pony was heel druk dus probeerde ik haar rustiger te laten lopen, eerst gewoon stap en draf en later nog even een galopje en met galop ging ze telkens keihard, en probeerde ik haar rustig te laten krijgen dat was maar een 20 min. ofzo dat we echt galopeerde enz.. en mijn vriendin(die reed toen op onze vz pony) ging gewoon springen rond de 1M 1,20M en dat ging gewoon hardstikke goed. hoezo crossen dan?

niet heel erg penny maar ik vond het wel dom

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 21:19

Anderhalf uur rijden? Twintig minuten galopperen? Een meter springen? Vind ik toch behoorlijk veel, sorry.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 21:26

Ik vind dat die vrouw gelijk heeft.. niet van 3-4 uur rijden, maar wel dat jullie in haar ogen te veel deden crossen en het gewoon lang duurde, zelfs ik zou nooit 20 minuten galopperen, hooguit 10 minuten, maar dan vraag ik dat steeds tussendoor.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:46

Michellkuh schreef:
Ik vind dat die vrouw gelijk heeft.. niet van 3-4 uur rijden, maar wel dat jullie in haar ogen te veel deden crossen en het gewoon lang duurde, zelfs ik zou nooit 20 minuten galopperen, hooguit 10 minuten, maar dan vraag ik dat steeds tussendoor.

Inderdaad. Ik galoppeer hoogstens 2 rondjes en 1 á 2 voltes per keer. En dat dan meestal 2x op de linkerhand en 1x op de rechterhand.

Ja, ik heb een routine met rijden. Vork

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:54

Haha, ik galoppeer niet echt een paar rondjes, maar ik galoppeer steeds opnieuw aan, een paar pasjes galopperen, terug in draf, opnieuw aangalopperen en dan een volte, weer terug in draf en dan weer een beetje stappen, draven en dan weer een galopje.. lekker tussendoor en daarna als ze lekker goed los is, nog wat draven en dan is ze klaar Tong uitsteken Het paardje dat ik rijd vind het gewoon moeilijk om aan te galopperen en op 1 tempo te blijven, daarom is het bij haar handig om vaak aan te galopperen en op een goed tempo weer terug in draf te gaan Knipoog

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 10:35

iris_abel schreef:
ja zei ze dat echt simone_S

Ja zei ze echt Clown

Dus toen zijn we maar lachend door gereden !

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:17

ja kan me wel voorstellen ik bedoel halo he als je op een paard zit warom zou je er dan niet van houden hahah Haha! ook een keer reden we in het bos toen vroeg er iemand hoeveel keer ik van een paard gevallen ben toen zij ik nul keer toen zij ze tegen mij wooow ik 13 keer hahah en ze zit wel Haha! 4jaar op les haha Haha!

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:19

Hoe vaker je valt hoe meer je leert.. Tong uitsteken

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:21

Saskiaatje schreef:

Inderdaad. Ik galoppeer hoogstens 2 rondjes en 1 á 2 voltes per keer. En dat dan meestal 2x op de linkerhand en 1x op de rechterhand.

Best kort eigenlijk. Ik rij best veel rondjes in galop. En dan uiteindelijk heel hard Haha!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:22

Nanna schreef:
ook zolaatst reed ik met mijn vriendin op onze pony en vz pony bij een manege gewoon in de bak we hadden hooguit een 1,5 uur gereden en toen we aan het uitstappen waren zei zo een mevrouw: waarom gaan jullie 3-4 uur op die paarden rond crossen. terwijl we juist rustig aan deden en veel stapten enz.. en mijn pony was heel druk dus probeerde ik haar rustiger te laten lopen, eerst gewoon stap en draf en later nog even een galopje en met galop ging ze telkens keihard, en probeerde ik haar rustig te laten krijgen dat was maar een 20 min. ofzo dat we echt galopeerde enz.. en mijn vriendin(die reed toen op onze vz pony) ging gewoon springen rond de 1M 1,20M en dat ging gewoon hardstikke goed. hoezo crossen dan?

niet heel erg penny maar ik vond het wel dom

Inderdaad wel een beetje overdreven van die vrouw

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:25

ja weet ik wel maar ze valt als het niet hoeft ook al staat de pony stil valt ze en gaat ze janken ik weet wel als het pijn doet maar die pony is wel maar 1.25 en als het niet zo erg is gaat ze wel 7 min janken ik betaal 10 euro voor les en zijn we 15 tot 20 minuten niks aan het doen nou gelukig heb ik een verzorg pony net pffjuu Vingers aflikken

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 21:15

Saskiaatje schreef:
Michellkuh schreef:

ja, vooral als het zo warm is...dus nee, ik vind die vrouw geen penny... Bloos

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:41

MoonChloe schreef:
Saskiaatje schreef:

Best kort eigenlijk. Ik rij best veel rondjes in galop. En dan uiteindelijk heel hard Haha!

Ik bedoel, met dit weer. Vork

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 01:47

ik heb ook een routine bedenk ik me nou eerst een rondje rechtsom dan een volte dan de galopswissel een volte en een rondje linksom dan weer een wissel en dan nog een volte rechsom waarom geen id haha maar dat vind ik gewoon fijn heel soms pas ik me een beetje aan als mijn paard al uit zichzelf een volte wil gaan maken ofzo en als ik een paard heb dat heel erg voorwaarts is dan laat ik die ff lekker uitrazen totdat ze willen terugvallen dan drijf ik ze nog een half rondje door en dan pak ik ze in draf en dan kan ik ook rustig rijden....maar zelfs ik zal met dit weer geen 20 minuten gaan galoperen hoorde net het weerbericht woensdag wordt het 48 graden (of was het 38 ???) nouja warm zat zou ik denken....

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 02:09

Jaaa, het wordt woensdag 48 graden! Haha! Gestoord

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 09:03

Hahaha, laten we het op 38 graden houden, álsjeblieft? Clown

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:43

hahaha anders is het wel heeel erg warm .. maar laten we het weer bij de penny verhalen houden in plaats van hoe iemand rijd