Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik weet nog wel, laatst. Ik ging met mijn paardje wandelen. (Nou ja, zeg maar gerust paard. Ik heb een KWPN-er van 1.78m.) Komt er een meisje naar me toe gelopen, met een vriendinnetje. Zegt ze tegen dat meisje 'Kijk! Dat is die fjord waar ik het over had! Dat is Wuppie! Die is echt heel erg wild en ik heb er al héél vaak op gereden!'
Ja hoor, mijn paard is een fjord en hij is echt heel wild.
Stond op zijn gemak gras te eten.![]()
Michellkuh schreef:Ik vind dat die vrouw gelijk heeft.. niet van 3-4 uur rijden, maar wel dat jullie in haar ogen te veel deden crossen en het gewoon lang duurde, zelfs ik zou nooit 20 minuten galopperen, hooguit 10 minuten, maar dan vraag ik dat steeds tussendoor.
iris_abel schreef:ja zei ze dat echt simone_S
Saskiaatje schreef:
Inderdaad. Ik galoppeer hoogstens 2 rondjes en 1 á 2 voltes per keer. En dat dan meestal 2x op de linkerhand en 1x op de rechterhand.
Ja, ik heb een routine met rijden.![]()
Nanna schreef:ook zolaatst reed ik met mijn vriendin op onze pony en vz pony bij een manege gewoon in de bak we hadden hooguit een 1,5 uur gereden en toen we aan het uitstappen waren zei zo een mevrouw: waarom gaan jullie 3-4 uur op die paarden rond crossen. terwijl we juist rustig aan deden en veel stapten enz.. en mijn pony was heel druk dus probeerde ik haar rustiger te laten lopen, eerst gewoon stap en draf en later nog even een galopje en met galop ging ze telkens keihard, en probeerde ik haar rustig te laten krijgen dat was maar een 20 min. ofzo dat we echt galopeerde enz.. en mijn vriendin(die reed toen op onze vz pony) ging gewoon springen rond de 1M 1,20M en dat ging gewoon hardstikke goed. hoezo crossen dan?
niet heel erg penny maar ik vond het wel dom
Saskiaatje schreef:Michellkuh schreef:Ik vind dat die vrouw gelijk heeft.. niet van 3-4 uur rijden, maar wel dat jullie in haar ogen te veel deden crossen en het gewoon lang duurde, zelfs ik zou nooit 20 minuten galopperen, hooguit 10 minuten, maar dan vraag ik dat steeds tussendoor.
Inderdaad. Ik galoppeer hoogstens 2 rondjes en 1 á 2 voltes per keer. En dat dan meestal 2x op de linkerhand en 1x op de rechterhand.
MoonChloe schreef:Saskiaatje schreef:
Best kort eigenlijk. Ik rij best veel rondjes in galop. En dan uiteindelijk heel hard