Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:47

Laurievc schreef:
Ja kan het me voorstellen dat het druk is! Maar toch echt een droom haha. Nu ben ik dagelijks ook heel wat tijd kwijt met over-en-weer te rijden + veel meer geld natuurlijk...

Al moet ik zeggen dat het ook wel zijn handige punten heeft hoor :D Wellicht uitkijken over een 3-tal jaar naar iets voor mezelf!

Jaa begrijp het wel hoor! Maar de meesten lopen 24/7 buiten en haflingers gaan alleen op stal met winter :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:53

Ik volg jou nu ook Drico!

Ik heb een zelf gefokt dressuurpaard, een 3,5 jarig springpaard en een veulen die in de opfok staat. Dressuurpaard is momenteel geblesseerd en met de puppy doe ik ook rustig aan. Onlangs mijn pony verkocht waarmee ik Z sprong en moet zeggen dat ik door de verkoop en maar 1 paard eigenlijk geen inspiratie meer heb voor foto's etc. Van de pony (de witte pony op mijn account) had ik elke week wel nieuwe foto's van concours of trainingen. En nu is dat even niet zo en dat is echt saai. Niet alleen voor instagram maar ook voor het buiten-internet-leven. :) Ik ben niet gewend om het rustig te hebben. :D

Janine1990

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:58

Ik plaats ook niet zo heel erg veel, alleen echt leuke foto's. Wil voorkomen dat mensen zich gaan irriteren. Slechte foto's mogen op Facebook, vind Instagram daar niet echt geschikt voor ofzo.

Ik heb drie filmpjes op m'n Insta staan, een klein stukje van mijn rijden een paar maanden geleden, een stukje van een ereronde na een show en een filmpje dat m'n paard uit een beter probeert te drinken :') De grappigste in mijn ogen, maar daar zijn m'n volgers het volgens mij niet echt mee eens _O-

Ik zou wel foto's willen plaatsten van repetities voor Faderpaard, maar dat is nog geheim. :+

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:30

Janinevv schreef:
Ik hoef ook niet groot te zijn maar vind het wel leuk als mensen reageren enzo daarvoor ben ik actief!

Is er belang na filmpjes in stal? Ik was net in stal dacht film me zelf even plus de poowns.

Ik heb wel een filmpje van de stal gemaakt. Een rondleiding. Dat vond iedereen heel leuk! Ook plaats ik soms filmpjes van het zadelmak maken.
Soms doe ik een Q&A en daar maak ik een YouTube filmpje van. Is ook heel populair.

Verder ben ik overigens heel actief. Althans dat probeer ik. Vaak taggen mensen mij zodat ik de foto's terug kan vinden.

Instagram: kwpn_floor

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:36

Ik meld mij hier ook :D (of had ik dat ooit al gedaan...)
Heb de afgelopen 5 pagina's even doorgekeken en wat mensen gevolgd :D Ik heet @littlegreyshowjumper op Insta en post daar eigenlijk icm mijn Youtube kanaal over mijn twee paarden :)

JolijnAila12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:49

Ik ga morgen maar eens alle accounts opzoeken en volgen +:)+

Hebben jullie je account trouwens in het Engels of Nederlands? Ik doe het wel in het Engels want naar mijn idee heb je dan een groter bereik, maar volgens mij zijn al mijn volgers toch Nederlands haha :')

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:53

JolijnAila12 schreef:
Ik ga morgen maar eens alle accounts opzoeken en volgen +:)+

Hebben jullie je account trouwens in het Engels of Nederlands? Ik doe het wel in het Engels want naar mijn idee heb je dan een groter bereik, maar volgens mij zijn al mijn volgers toch Nederlands haha :')

Ik doe mijn account gewoon Nederlands, liever goed Nederlands dan gebrekkig Engels :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:55

Ik heb wel in het engels maar ik heb ook wel volgers van verschillende nationaliteiten :P

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:56

Ik heb zojuist op Insta de aankondiging voor de Winactie gedaan :D mijn insta is trouwens what_did_z_do ^^

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:58

Ik heb mijn account in het Engels omdat ik ook veel buitenlandse volgers heb.

Een van mn laatste posts; Afbeelding
@friesianfamke

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:36

Ik doe ook gewoon Engels... :) Maar mocht iemand mij op een foutje betrappen (heel goed mogelijk) dan hoor ik dat graag in een pbtje :D

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:46

Ook ik doe het in het Engels :) geen held in maar wel makkelijker met buitenlandse volgers

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:10

Ik doe ook alles in het engels, heb nu een winactie lopen maar die heb ik in het nederlands want die kan een buitenlander helaas niet winnen hahah!

Heb veel buitenlandse volgers, dus probeer ook echt zoveel mogelijk engels te houden, soms wat dingetjes die dan toch in het nl zijn, maar vaak zet ik er dan ook nog wat in het engels bij dat het voor diegene ook te volgen is.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:12

Voor de buitenlanders is er ook de vertaal knop natuurlijk :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:14

Ik post vaak in het Nederlands omdat mijn Engels echt slecht is. Soms zet ik er wel klein zinnetje neer in het Engels :)

Bisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:44

Ik post ook in het engels aangezien je dan idd groter bereik hebt! Als iemand mij volgt zeg dan even dat je van bokt bent hahah dan volg ik terug :P @huntersjourney

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:20

Celine_Famke schreef:
Ik ga de mensen die op de afgelopen pagina's hebben gereageerd ook weer even bekijken en volgen :D

Ik volg overigens niet iedereen, alleen als het account mij echt aanspreekt. Maar dat lijkt mij logisch :D
Op Instagram ben ik trouwens: @friesianfamke (zoals mijn onderschrift ook al zegt haha)

Jaa ik zag mijn insta account bij jou verhaal voorbij komen ergg leuk.
Hier nu over de 150 volgers, maar schommelt continu wel een beetje ivm volgers die alleen volgen ivm reclame maken.
Als ik boven de 200 volgers ga krijgen ga ik wellicht ook wel vloggen. Staan wel 100den filmpjes online maar gewone.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:29

kyrkelover schreef:
Celine_Famke schreef:
Ik ga de mensen die op de afgelopen pagina's hebben gereageerd ook weer even bekijken en volgen :D

Ik volg overigens niet iedereen, alleen als het account mij echt aanspreekt. Maar dat lijkt mij logisch :D
Op Instagram ben ik trouwens: @friesianfamke (zoals mijn onderschrift ook al zegt haha)

Jaa ik zag mijn insta account bij jou verhaal voorbij komen ergg leuk.
Hier nu over de 150 volgers, maar schommelt continu wel een beetje ivm volgers die alleen volgen ivm reclame maken.
Als ik boven de 200 volgers ga krijgen ga ik wellicht ook wel vloggen. Staan wel 100den filmpjes online maar gewone.

Jaa klopt ik had jouw beide Instagram accounts een shoutout gegeven op mijn account :D
Jouw pony's zijn zo leuk! Vind vooral dat racen echt gaaf. Je moet daarvan filmpjes posten! Wordt geheid een succes :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:31

Zal binnekort het youtube kanaal eens doorspitten om te kijken welke filmpjes het leukste zijn.
Ben nu de foto's van de shoot van Silent Shiver met name aan het posten.
Mijn eigen account draait overigens om van alles en nog wat, maar op het moment veeeel puppy fotos.
Yvonnetheunissen voor de geinteresseerde. Afbeelding

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 02:07

Jeika schreef:
Voor de buitenlanders is er ook de vertaal knop natuurlijk :)

Die verschijnt op een of andere manier niet bij elke post + dat het echt janken is hoe het vertaalt wordt :') :')

Laatst voor de grap die vertaalknop eens aangeklikt bij iemand die in het zweeds commentaar bij een repost van een foto van mij had gezet, nou er kwam niet veel zinnigs uit, kon nog niet op maken wat er nu precies stond. Wel heel jammer, maar ach posten in het engels is ook niet zo'n grote moeite.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 08:24

Ik post ook gewoon in Engels :) Overigens volg ik wel 1 persoon die ook in Engels post, maar haar Engels is dusdanig slecht dat het meer leedvermaak is := Ongeveer het niveau van Rob Geus Engels.. Best zonde want ze heeft een leuke pony om te volgen.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:08

990 volgers, eens kijken of we vandaag aan de 1000 kunnen komen ^^

Gebrekkig Engels kan ik ook echt niet tegen... Ofwel net Engels of gewoon Nederlands. -O-

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:34

Ik ga eens wat accounts van de laatste paar pagina's bekijken en eventueel volgen. Ik post zowel Nederlands en Engels :)

Vind het wel lastig mijn account boeiend te houden, begin zelf het idee te krijgen dat het op de een of andere manier niet zo boeiend is :')

Voor de geïnteresseerden; @fjordies.and.shet

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:35

Om het interessant te houden probeer ik idd ook wat af te wisselen in foto's. Springen, dressuur, standfoto's, oude foto's etc. Af en toe eens een filmpje ertussen :) Meer kan je vrees ik niet echt doen haha

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:45

Ik post gewoon in het Nederlands :)