Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolove schreef:Jaa wat een idioten zeg!! Sommige mensen kopen zelf slotjes voordat ze naar ppc gaan,, omdat alle sleuteltjes op dezelfde slotjes passen. Dus als je een eigen slotje koopt kan niemand die open maken
ponylover_13 schreef:lolove schreef:Jaa wat een idioten zeg!! Sommige mensen kopen zelf slotjes voordat ze naar ppc gaan,, omdat alle sleuteltjes op dezelfde slotjes passen. Dus als je een eigen slotje koopt kan niemand die open maken
Handig maar vorige keer was ik vergeten mijn slotje van ppc eraf te halen... Haha dus als ik een eigen slotje koop en die er vergeet af te doen, zit dat ding er eeuwig aan !
love_horse1 schreef:LoveShettys schreef:Ja bij ons wilde een lover de pony van m'n vriendin, die pony was danger. Toen hebben ze het slotje van Danger afgeknipt en daar hun label omgedaan, en om bibi (die hadden zei eerst) deden ze toen ons slotje, dus toen zaten we met Bibi,
Ikzelf heb liever Bibi dan Danger, maar m'n vriendin is Danger lover dus dat snap ik, en het was echt niet leuk om mee te maken
wat een gekken !! , kan hier zo boos om worden, ik neem aan dat je wel naar die meisjes bent toe gegaan ? , ik zou naar die meisjes toegaan en naar ze schreeuwen dat ze Danger (men pony) moeten terug geven
![]()
, en als ze niet luisteren pak ik hem af