Heeft iemand ideeën voor in de stal, dat me pony zich iet verveelt voor de komende winter? Wil best wat spulletjes aan schaffen alleen heb hekel aan de grote bedragen:+
@emmyjoycee : Ze zeggen wel dat je van een oude frisdrankfles een soort van biks ding kunt maken dat je er gaten in maakt en dat je er dan biks in doet. na mijn idee maakt een paard het snel stuk
Maak zelf je eigen Himalaya steen Deze steen doet niet onder in kwaliteit vergeleken met de Himalaya steen, maar is goedkoper en milieuvriendelijker, én leerzaam voor de kids.
!Benodigdheden: ! Keukenzout, gewonnen uit Nederlandse zoutkoepels van 250 miljoen jaar oud, verkrijgbaar in iedere supermarkt. Gedestilleerd water Schone jampot Dun draadje Geduld
@emmyjoycee : haha ja ik zou het ook proberen maar men fries gaat er gewoon met haar grote hoeven op staan en hij is kapot haha die liksteen vind ik ook wel grappig ja
bereiding: snij en pers de appel doe dat ik een bakje scheur het brood in stukjes doe dat erbij roer het door elkaar doe er eventueel een beetje water bij bak het ongeveer 1 uur met de oven op 140 graden klaar en voor je paardje...
@TessJs : je kunt een BR dekje kopen die staan wel mooi en dan rood met grijs en je hebt veel sites waar je letters erop kunt laten zetten of winkels:D
Bandages, lijkt me niet echt moeilijk. Fleece stof (niet te dikke) en repen snijden van de lengte die je paard of pony nodig heft, achteraf klittenband op naaien en klaar (dan heb je bandages die je zonder onderlap kunt gebruiken) Anders voor gewone weet ik niet direct welke stof het beste is...
Het is weer bijna Sinterklaas!!! Ik ga allemaal leuke knutsel spullen vragen!
_Marell
Geplaatst: 12-10-12 09:35
Even de albumlink waarin alle dingen die ik gemaakt heb in staan; https://picasaweb.google.com/1168822420 ... OWwncnURA# Alleen de vliegenfrontriem staat er nog niet in, maar ik zal zo snel mogelijk foto's uploaden en plaatsen Hierboven staan alle close-ups van de frontriemen, voor details en evt. betere foto's.
Ik zag net dat er al weer iets nieuws staat bij paarden.hobby-site! Ik ga zo bij mijn eigen site weer wat dingetjes bijzetten die ik ingestuurd heb gekregen