kraan. Even in de nieuwe houding vasthouden en dan wachten tot het materiaal
weer hard is. Als het goed is blijft het dan wel in de nieuwe houding staan.
Zo niet... dan heb je een dwars paard

Ziet er verder goed uit!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephaniexh schreef:Shettepret, ik doe het precies zoals jou! Maar de benen die gaan dan toch langzaam weer terug. (niet helemáál terug )
Stephaniexh schreef:Shettepret, ik doe het precies zoals jou! Maar de benen die gaan dan toch langzaam weer terug. (niet helemáál terug )
MarloesNatje schreef:niemand die tips heeft in mijn topic???
SanneLeoni schreef:Dat klopt, er zitten (normaal gesproken) meedere personen in dit topic die boven de 20 jaar zijn.
Ik vind dat er gewoon niet serieus op bepaalde onderwerpen gereageerd wordt. (Veel off-topic etc.)
Dit is voor mij de rede waarom ik hier nauwelijks repaint paarden of reactie's plaats.
Thats_Me schreef:SanneLeoni schreef:Dat klopt, er zitten (normaal gesproken) meedere personen in dit topic die boven de 20 jaar zijn.
Ik vind dat er gewoon niet serieus op bepaalde onderwerpen gereageerd wordt. (Veel off-topic etc.)
Dit is voor mij de rede waarom ik hier nauwelijks repaint paarden of reactie's plaats.
Hier ben ik het 100% mee eens. Weet je hoeveel ik op dit topic Tem en dan ben ik nog heel liefOhw ja, ik weet dat het offtopic is maar ik moet het even kwijt... vaan dat soort berichten. Doe dat gewoon niet!
En alleen maar posten en niet lezen of reageren op andere gebruikers maar wél reactie verwachten op je eigen geplaatste foto's. Nee het is hier enorm penny gewordenzoals de schleichpolitie
Zou fijn zijn als we het kunnen scheiden. Deze reaties zijn normaal voor het jeugdige gedeelte.
Dan kletsen wij wel verder in een ander modelpaardentopic maar dat is even wachten of dat ook mag.