Vandaag weer naar school geweest, dus weer in de stad geweest en naar schleich wezen kijken, maar doordat in 3 weken tijd al behoorlijk wat geld aan schleich had uitgegeven, probeerde ik vandaag dat gat in mijn hand dicht te houden en het is me gelukt. hoewel ik nu wel de nieuwe vosjes en hert heb zien staan en het eenhoorn en pegasus veulen, die ik nog graag wil, maar ik heb me aan mijn afspraak gehouden, ben benieuwd hoe lang ik vol ga houden..
Dreamylove, leuke foto's en stal, maar houd er rekening mee dat je maar 2 foto's mag plaatsen en de rest in link, en je hebt ook heel veel dubbelposts achter elkaar met maar een paar minuten ertussen, als je nog iets eraan wilt toevoegen wil je dan de wijzig knop gebruiken, dan blijft het overzichtelijker..
weet er trouwens iemand of ze bij de v&d in dordrecht veel schleich hebben?
hier in zeeland zit maar 1 v&d bij mij in de buurt en daar hebben ze 3x niks aan schleich en mijn zus woont in dordrecht, dus mss als er weer een x een prijzencircus is met aanbiedingen van schleich dat ik daar dan ga kijken, maar dan wil ik wel van tevoren weten of het wel de moeite waard is daar.. Anders stuur ik mijn zus alvast op verkenmissie
weer ff snel gespiekt naar je foto's roosje, wordt weer mooi! Gelijk heb je om hem zelf te houden.. mijn 2 haffies zijn nu echt bijna af, ik ben er ook helemaal verliefd op, oa ook doordat ik verliefd ben op de ene in real life