heb nog altijd geen quarter merrie heb maar weer gemailt. Als ie woensdag/donderdag op de post is gegaan had ik hem nu wel moeten hebben duurt meestal tog 1 dag gewoon brievenbus post?
Ik vind de stippen nog iets te 'erop geverfd'. Qua plaats zitten ze wel goed. Al had ik eerder de kont meer witte plekken gegeven en iets minder op de rug. Waren dit de stippen waarvan je niet goed wist hoe ze te zetten, en uiteindelijk met iets als een tandenstoker te werk ging? Welk model heb je eronder?
mn stal is aan het drogen hier waren we aan het lijmen: ik laat jullie het eindresultaat nog wel zien... eerst moeten we het nog laten drogen, daarna verfen en laatste spikertjes plaatsen om halsters aan te hangen
feli met je aankoop furyke. Het paktje is gewoon tnt brievenbus post verzonden. De verkoper was het eerst op dinsdag "vergeten" te posten en zou het de volgende dag meteen op de post doen. Nu mailde ik gister dat ik nog niks had ontvangen en zegt de verkoper weer dat het vrijdag met de post is meegegaan, maar als dat zou is had ik het gister tog moeten ontvangen dat is normaal gesproken wel zo. Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven de verkoper zegt steeds iets anders. Heeft iemand hier een gelijke ervaring met aankopen via mp?
Naborah
Geplaatst: 20-03-11 12:51
Ziet er onwijs gaaf uit Carmen! Helaas heb ik geen vader die zo kan 'knutselen', en ikzelf kan het helaas ook niet zo goed. Misschien lijkt het je wat om mij een uitleg hierover te geven met welke materialen je hebt gebruikt?
Roos, dat is behoorlijk zuur. Ik weet het niet, nog nooit iets laten versturen via marktplaats. Ben altijd zo bang dat het danwel niet gepost wordt, danwel verdwijnt in de post.
Wauw Carmen! Wat mooi gemaakt zeg! En wat fijn van je vader dat hij je wil helpen (had ik er maar zo een XD) Het kriebelt hier ook heel erg om zelf stalletjes te beginnen maken zeg. Het ziet er bij iedereen zo leuk uit!
Unicumlove
Geplaatst: 20-03-11 12:59
Heeii, Ik heb gisteren 2 paarden van collectie 2011 gekocht !
Ik ben nog maar net begonnen met sparen , Maarja byebye
furyke
Geplaatst: 20-03-11 13:00
ziet er gaaf uit carmen, ben benieuwd naar t eindresultaat. Roosje: als ze t echt vrijdag op de post heeft gedaan zou ik maandag nog even afwachten. Heb t vermoeden dat in t weekend de post altijd langer duurt.
Unicomlove: gefeliciteerd met je nieuwe paardjes
Roosje01
Geplaatst: 20-03-11 13:01
Koop en verkoop al heel lang dingen via mp nooit problemen gehad tot nu. Ik geef het nog tot dinsdag aangezien maandag hier geen post bezorgd word en heb ik dan niks ga ik maar me geld terug vragen hoop dat ik het terug krijg.
bedankt allemaal! mn vader vind zichzelf super cool... naborah: kan ik wel doen... via pb? heb ook wel een paar fotos gemaakt tijdens het maken van de stal. geen probleem dus.