sorry ik heb momenteel geen foto mischien later maar ik ben 1,53 cm lang en ik rijd op een shet van 1,10 ik ben 34 kilo en pas met gemak in het zadel. ze komt nog 15 a 10 cm over me heup als we staan. als ik rijd kom ik 5 a 10 cm onder der buik uit. en zelf heeft ze nog plezier in het rijden.. alleen een linkje zonder zadel in dameszit. maar zo lang me benen daar zijn zijn ze ook als ik rijd
ja dat denk ik ook maar ik denk dat ik haar niet belast ook vanwege het weinig rijden.
Toch belast je haar dan wel op de momenten dat je wél rijdt. Je paard heeft er niks aan dat je maar weinig rijdt en daarom maar 'weinig' belast, die denkt daar niet aan. Ik vind je ook te groot. Ook voor 2x in de week, 2x in de maand of 2x in het jaar.
winnie70
Geplaatst: 10-05-14 12:12
Ik vind laatste 2 te groot! ik ben opzoek naar een nieuw paardje, maar ben nu bezig met het trainen van mn moeders paard. Vinden jullie dit een mooi plaatje? ikzelf vind me nogal klein, omdat Bauke nogal veel body heeft... Dan weet ik ongeveer welke lengte ik moet zoeken
Laatst bijgewerkt door winnie70 op 10-05-14 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Jan_Klaas
Geplaatst: 10-05-14 12:22
oke bedankt iedereen ik vind je wel mooi op bauke hoot
Laatst bijgewerkt door MaritB op 11-05-14 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd. Graag EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen
DianXX
Geplaatst: 10-05-14 14:38
Past mooi hoor @winnie70
Edit: Marijke_pep: ik vind je écht niet passen. Ook niet voor af en toe.
Laatst bijgewerkt door MaritB op 11-05-14 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd. Graag EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen
[RIJ-ITP] Nistral voor de 1e keer op bokt Ik dan? Ik ben 1.68 ongeveer en schommel wat met mn gewicht tussen de 77 en 80 (echt op t zwaarts is ook vlak voor mn maandelijkse party haha) Ik ben wel bezig met wat af te vallen hoor Maar las in een topic 80 kilo veel te zwaar blablabla Pony is 1.53 ofzo
Vind dit prima hoor. Je zit goed in balans, bent niet te lang, je paard gebruikt de juiste spieren en je hebt hem juist aan het lopen. Jullie als combinatie vormen een goed voorbeeld om aan te tonen dat enkele uitspraken in dat topic ongefundeerd zijn.
Vero
Geplaatst: 11-05-14 17:22
past, ik denk wel iets te zwaar maar je bent aan het afvallen dus komt goed!