Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hyposjuhhh schreef:Heb je even?![]()
-Rondgenaaid hoofdstel voor Beau
-Oornetje (Scapa Navy, als die gaat passen)
-Creme Rijbroek
-Creme handschoenen (Roeckl)
-Creme dekje
-Roeckl handschoenen voor van de zomer-Mijn witte Roeckls vinden, was ze vandaag echt kwijt, overal gezocht, nergens te vindenIk moest op concours dus moest ik in van die magic gloves rijden die echt voor geen meter zitten als je Roeckl gewend bent.
-Een knoop op mijn rijbroek, die is overleden
-Nieuwe sporen, de mijne zijn niet meer zilver
-Een rijbroek voor van de zomer, mijn HKM is kapot en mijn Eurostar is veel te warm voor van de zomer.
-Mijn mooie lichtblauwe Anky pad terug, die is terug gestuurd naar Anky, omdat er bobbels opkwamen als je hem uitwast dus nu wacht ik tot ie terug is![]()
-Euroriding Titan
Behalve de Titan heb ik alles best wel nodig, vaarwel rijkdomMaar ach, ik ben over drie weken jarig, hallo geldbron
Ze lagen achter de strijkmand
Moeders gaat zo EJ bellen voor Anky pad

(die van mij vallen uit elkaar:o
Amber7777 schreef:Amber7777 schreef:Aangezien ik net een VerzorgPony heb...
*Een halster+Halstertouw
*Een winterDeken...
*Poetsspullen (de mijne liggen namelijk in mijn kast op de manege...)
*...
Maar de nieuwe poetsspullen ga ik vandaag kopen voor mijn verjaardag...
Aangezien ik net een VerzorgPony heb...
*Een halster+Halstertouw
*Een winterDeken...
*Poetsspullen (de mijne liggen namelijk in mijn kast op de manege...)
*...

)

)

Hyposjuhhh schreef:Hyposjuhhh schreef:Heb je even?![]()
-Rondgenaaid hoofdstel voor Beau-Oornetje (Scapa Navy, als die gaat passen)
-Creme Rijbroek
-Creme handschoenen (Roeckl)-Creme dekje
-Roeckl handschoenen voor van de zomer-Mijn witte Roeckls vinden, was ze vandaag echt kwijt, overal gezocht, nergens te vindenIk moest op concours dus moest ik in van die magic gloves rijden die echt voor geen meter zitten als je Roeckl gewend bent.
-Een rijbroek voor van de zomer, mijn HKM is kapot en mijn Eurostar is veel te warm voor van de zomer.-Mijn mooie lichtblauwe Anky pad terug, die is terug gestuurd naar Anky, omdat er bobbels opkwamen als je hem uitwast dus nu wacht ik tot ie terug is
-Euroriding Titan
Behalve de Titan heb ik alles best wel nodig, vaarwel rijkdomMaar ach, ik ben over drie weken jarig, hallo geldbron
GevondenZe lagen achter de strijkmand
Moeders gaat zo EJ bellen voor Anky pad
Scapa pastte niet, pony was te klein en full was veelste groot, dus is het een BR geworden 
Hyposjuhhh schreef:Heb je even?![]()
-Rondgenaaid hoofdstel voor Beau-Oornetje (Scapa Navy, als die gaat passen)
-Creme Rijbroek-Creme handschoenen (Roeckl)-Creme dekje-Roeckl handschoenen voor van de zomer-Mijn witte Roeckls vinden, was ze vandaag echt kwijt, overal gezocht, nergens te vindenIk moest op concours dus moest ik in van die magic gloves rijden die echt voor geen meter zitten als je Roeckl gewend bent.
-Een rijbroek voor van de zomer, mijn HKM is kapot en mijn Eurostar is veel te warm voor van de zomer.-Mijn mooie lichtblauwe Anky pad terug, die is terug gestuurd naar Anky, omdat er bobbels opkwamen als je hem uitwast dus nu wacht ik tot ie terug is
-Euroriding Titan