Niemand wist wie dat was, nu dus wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zaya schreef:merrieveulen schreef:idd, Yamcha, ik speel liever op safe wat dat betreft, hoewel mijn paard best een pittige jongen is die niet zo moeilijk doet. maar daar verkijk je je er juist op. mijn vader heeft er weleens even opgezeten, hij weegt 70 kilo ofzo, maar om zo iemand nou echt te laten rijden, nee. een stalgenoot van mij weegt 76 kilo, en die zou ik er ook niet al te graag op hebben.
moet je nu zo over me schrijven?? BEETJE JAMMER!!!!!
wat bij friese paarden nog wel eens voorkomt maaaaaaaaaa schreef:Mijn paard is een halve fries dus vrij breed ze is 1.56
Ik ben 1.72 en weeg 80 kg
past dat nog?
merrieveulen schreef:
lyssix, op zich kan het wel qua gewicht, maar je bent voor het plaatje zowiezo te lang. maar zoals ik al zei gaat dit topic daar niet over. ik heb zelf een paardje van 1,52 meter, maar ik vind iemand van jouw formaat dan toch wel wat veel van het goede. maar goed ik ben wat dat betreft extra voorzichtig, en mijn paard is een smalletje, kruising New Forest x Engels Volbloed, maar toch wel ieletjes gebouwd. op een wat breder paardje (gelders bijv.) zou je prima kunnen rijden, maar zoals gezegd is het voor het plaatje niet zo.
Myra1 schreef:merrieveulen schreef:
lyssix, op zich kan het wel qua gewicht, maar je bent voor het plaatje zowiezo te lang. maar zoals ik al zei gaat dit topic daar niet over. ik heb zelf een paardje van 1,52 meter, maar ik vind iemand van jouw formaat dan toch wel wat veel van het goede. maar goed ik ben wat dat betreft extra voorzichtig, en mijn paard is een smalletje, kruising New Forest x Engels Volbloed, maar toch wel ieletjes gebouwd. op een wat breder paardje (gelders bijv.) zou je prima kunnen rijden, maar zoals gezegd is het voor het plaatje niet zo.
Knap dat jij zulke uitspraken kan doen zonder foto's of duidelijke onderbouwing.![]()
Ik weet heel zeker dat het kàn, ook voor het plaatje, als je een pony van 1.50 neemt die echt breed is. En daar bedoel ik niet haflingerbreedte mee, maar nog breder. En dat weet ik omdat ik zelf rond de 1.80 ben. Op een ielig paard van 1.60/1.65 hoef ik juist echt niet te stappen: geen gezicht!
... ik heb een aardig goede zit, maar dat dier is zo breed,en tonrond werkelijk... daar heb ik een spreidzit op. Ik denk idd dat er van die hoogte geen bredere paarden zijn. Fjorden zullen ongeveer even breed zijn, Tinkers zijn smaller (of beter zeg ik minder breed
). 
Myra1 schreef:merrieveulen schreef:
Knap dat jij zulke uitspraken kan doen zonder foto's of duidelijke onderbouwing.![]()
Ik weet heel zeker dat het kàn, ook voor het plaatje, als je een pony van 1.50 neemt die echt breed is. En daar bedoel ik niet haflingerbreedte mee, maar nog breder. En dat weet ik omdat ik zelf rond de 1.80 ben. Op een ielig paard van 1.60/1.65 hoef ik juist echt niet te stappen: geen gezicht!

laurence schreef:@misty : ik vind je heel goed op het paardje passen
xxx

Yamcha schreef:Ik weet niet hoe een New Forest gebouwd is... iemand wat info?