Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amyke

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:06

Als het geen hengst is waarom dan een bordje met dekhengst???
Dat snap ik eigenlijk toch ook niet hoor

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:15

Huh?? ik spap hem niet??

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 20:51

ik liep een keer met me pony buiten over het terein komen er twee meisjes aangelopen. Zegt de 1 aah wat een mooi paard, mag ik hem aaien. Dus ik zo van ja hoor. Hij had net gerold zegt ze: hij heeft wel vieze ogen zeg. Zeg ik hij heeft net gerold. Hoe kom je aan dat paard?
Ik: gekocht.
zei: Nou dan ben je wel heel erg verwend zeg als je een paard heb enz mar ik ga weer.

sorry maar ik moet heel veel dingen zelf betalen alleen me ouders betalen het grooste deel van de stalling maar het paard de dierenarts hoefsmid zadel hoefdstel daar werk ik zelf voor

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 10:34

amyke schreef:
Als het geen hengst is waarom dan een bordje met dekhengst???
Dat snap ik eigenlijk toch ook niet hoor

Als grapje? Een bordje 'goedgekeurde dekhengst'? Ook geen gevoel voor humor.

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:07

over die cap: ik vind het eigenlijk ook maar een onding en gooi hem t liefst zo snel mogelijk af. Maar laatst was ik gaan rijden en daarna had ik m'n paard afgezadeld en ging op t terras zitten ( gewoon bij de stal hoor, niet op een terras van de kroeg). Echt na een kwartier ofzo zegt iemand: eh kris: er vallen hier idd wel eens noten uit de boom maar om daar nou je cap voor op te houden. WHahaha, ik was hem echt helemaal vergeten,hihi

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:51

hahahahahahahaha

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:25

. dit is gewoon te leuk Tong uitsteken.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 19:20

hahah die van de cap is errug leuk..

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:04

Die van die cap is grappig Tong uitsteken

Toch kunnen somige penny's toch heel schattig zijn Haha!

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:11

dit is niet echt penny maar als ik bij de wei ben om me ponys te voeren ,staat elke keer het zelfde meisje aan het hek om te vragen of ze me ponys mag verzorgen. ik heb al heel vaak op een aardige manier nee gezegt maar ze blijft steeds doorvragen. Nou ben ik niet zo goed om iemand af te wijzen op een iets strengere manier. Hoe doen jullie het meestal als iemand gewoon echt niet luisterd Verward

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:44

Hmm.. die penny zit toch alweer nu in de derde Tong uitsteken

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:51

dlientjuh schreef:
dit is niet echt penny maar als ik bij de wei ben om me ponys te voeren ,staat elke keer het zelfde meisje aan het hek om te vragen of ze me ponys mag verzorgen. ik heb al heel vaak op een aardige manier nee gezegt maar ze blijft steeds doorvragen. Nou ben ik niet zo goed om iemand af te wijzen op een iets strengere manier. Hoe doen jullie het meestal als iemand gewoon echt niet luisterd Verward

Als ze het nog een keer vraagt gewoon zeggen: 'Spreek ik Chinees ofzo?! Ik heb nou al duizend keer nee gezegd en je blijft het vragen! Laat me met rust!'

Makkelijk zat. Vork

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:53

je moet zeggen van: nou weet je wat? kom over 20 jaar terug, dan denk ik er nog eens over na,
wedden dat ze weg zijn, en zoniet, zeg je maar, ga je daar nu 20 jaar staan wachten?? Verward

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:01

wist je dat je nu mijn privecy schendt? ik kan je aangeven vanwege stalking! Vork(wel sarcastisch hoor Bloos )

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:03

nadine0204 schreef:
wist je dat je nu mijn privecy schendt? ik kan je aangeven vanwege stalking! Vork(wel sarcastisch hoor Bloos )

*privacy

Wat bedoel je? Heb je het over wat zij tegen dat meisje moet zeggen, of? Clown

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:24

denk het wel, vind het wel een goeie Tong uitsteken Vandaag was er een camping meisje (Sanne staat op een camping) en die zei: "Ik had gedroomd dat ik de verzorgster was van Sanne en dat ik net zo goed ben als jij" hehe, vond het wel echt kei lief, ze heeft wel nog even op Sanne mogen zitten Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:35

Michellkuh schreef:
denk het wel, vind het wel een goeie Tong uitsteken Vandaag was er een camping meisje (Sanne staat op een camping) en die zei: "Ik had gedroomd dat ik de verzorgster was van Sanne en dat ik net zo goed ben als jij" hehe, vond het wel echt kei lief, ze heeft wel nog even op Sanne mogen zitten Lachen

Aaaw, dat is lief. Lachen

Ik weet nog wel, laatst. Ik ging met mijn paardje wandelen. (Nou ja, zeg maar gerust paard. Ik heb een KWPN-er van 1.78m.) Komt er een meisje naar me toe gelopen, met een vriendinnetje. Zegt ze tegen dat meisje 'Kijk! Dat is die fjord waar ik het over had! Dat is Wuppie! Die is echt heel erg wild en ik heb er al héél vaak op gereden!'

Ja hoor, mijn paard is een fjord en hij is echt heel wild.
Stond op zijn gemak gras te eten. Vork

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:37

haha mischien moet ik wel één van die opmerkingen gebruiken haha Knipoog in ieder geval bedankt Haha!

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:00

haha geweldig topic is dit! heb de eerste 15 pagina's doorgespit, morgen doe ik de rest wel Tong uitsteken

Ik was zelf vroeger ook wel een aardige penny hoor! maar ik was niet vervelend, ik liep gewoon tussen de stallen in de hoop dat iemand me zijn paard zou aanbieden en met 40 graden nog in paardrijbroek en laarzen lopen en denken dat je (samen met nog 10 meisjes) echt n band hebt met n manege pony Bloos Tong uitsteken

Maar op mijn oude manege liepen ook vreselijke penny's rond! een meisje beweerde dat ze n arabier (n wilde hengst uiteraard) was tegengekomen in het park en de ruiter durfde nietmeer op hem te rijden, omdat hij zo wild was en vroeg aan haar of ze wilde rijden, maar ze had geen tijd. sure!

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:11

telkens als ik op mijn verzorgpony rijd dan komt zo'n meisje bij het het staan van:''wat een lieve pony.'' en ''wat kan jij goed rijden.'' of ze vraagt of ze er een keer op mag. het is wel irritant dat ze telkens maar weer door blijft vragen of ze erop mag rijden of dan gaat ze urenlang voor het hek staan in de hoop dat...
en ook kwamen die ouders van dat meisje en vroegen of de pony te koop was: ''ehh, nee.'' Haha!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:35

hier staan wel erg leuke dingen op. hier nog iets.
ik ree op een manege met mn pony gewoon een lesje 1 x in deweek. werd daar al uitgemaakt voor dierenbeul want mn pony is oud en ik wa er veeeeel te groot voor enz du al flink wat ruzie gemaakt met van diepenny meijes die allemal een paard kregen al ze et vroegen enz. kom ik ze een paar maanden later tegen in het bos dus ik ga netjes stukje opzei. gaan ze met zn 3en naast elkaar rijden zodat het pad helemaal geblokeerd is en ik de sloot wel in moest. zeiden ze tegen mij pas op hoor het buitenste paard zou trappen ik zo ja ik ook als je neit snel maakt da je wegkomt. dus ik maar doorgereden. kom ik een stuk later ze weer tegen hun op het wandel pad richting de manege ik kom op het ruiterpad net uit een donker bosje in galop gaan alle 3 die paarden ervandoor wat heb ik toen gelachen en ze nog ff nageschreewd. rij ik langs de manege om terug naar de wei te gaan waren ze er 1 kwijt die was eraf gesodemieterd. komen die andere 2 mij achterna op hun grote paarden en ik mn ponytje is een drafje gezet(was voor haar een mega uitdaging)konden ze der nie bijhouden. ik kwam niet meer bij. nu staan ze tegen me op te kijken en durven ze niks meer te zeggen ook omdat ik daar nu met een fries kom(was eerst nog hengst) durven ze er niet bij in de buurt te komen. ik er nog een xjte expres achter ze aan in draf. ben niet gemeen hoor

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:39

@ ikke20 : zo hoort het, je moet ze gewoon even op hun plaats zetten!! Duivel

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:44

jha vind ik ook ze gaan wel op de loop van een friesse hengst van bijna 1.70 werkt perfect.

Bambieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:45

bij mij op stal lopen er ook altijd 2 meisjes rond en die zeggen dat ik te groot ben voor een shetje (die ik een keer in de week rij voor een ander meisje die er wel op past) zelf zijn die meisjes een paar kope groter dan ik komen ze een paar weken geleden aanzeten met een shetlander nog kleiner dan diegene waar ik op rijd nu zegge ze opeens dat shetlanders ook volwasene kunnen dragen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:48

Kijk, je hebt lieve penny's en vervelende penny's. Bambieee? Jij gaf een voorbeeld van héle vervelende penny's.