PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Doef

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:44

Wat gebeurde er toen met dat kind ? of deden ze er niks aan ?

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:45

Bij ons deden ze er niks aan, cowboy zei dat hij er niks aan kon doen -,-

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:46

Omg en kreeg je wel je pony terug ;o

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:48

Jaa uiteindelijk gelukkig wel

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:10

Ja bij ons wilde een lover de pony van m'n vriendin, die pony was danger. Toen hebben ze het slotje van Danger afgeknipt en daar hun label omgedaan, en om bibi (die hadden zei eerst) deden ze toen ons slotje, dus toen zaten we met Bibi,

Ikzelf heb liever Bibi dan Danger, maar m'n vriendin is Danger lover dus dat snap ik, en het was echt niet leuk om mee te maken :n

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:21

LoveShettys schreef:
Ja bij ons wilde een lover de pony van m'n vriendin, die pony was danger. Toen hebben ze het slotje van Danger afgeknipt en daar hun label omgedaan, en om bibi (die hadden zei eerst) deden ze toen ons slotje, dus toen zaten we met Bibi,

Ikzelf heb liever Bibi dan Danger, maar m'n vriendin is Danger lover dus dat snap ik, en het was echt niet leuk om mee te maken :n

wat een gekken !! , kan hier zo boos om worden -:(- , ik neem aan dat je wel naar die meisjes bent toe gegaan ? , ik zou naar die meisjes toegaan en naar ze schreeuwen dat ze Danger (men pony) moeten terug geven :+ :') , en als ze niet luisteren pak ik hem af :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:23

love_horse1 schreef:
LoveShettys schreef:
Ja bij ons wilde een lover de pony van m'n vriendin, die pony was danger. Toen hebben ze het slotje van Danger afgeknipt en daar hun label omgedaan, en om [naam] (die hadden zei eerst) deden ze toen ons slotje, dus toen zaten we met [naam],

Ikzelf heb liever [naam] dan Danger, maar m'n vriendin is Danger lover dus dat snap ik, en het was echt niet leuk om mee te maken :n

wat een gekken !! , kan hier zo boos om worden -:(- , ik neem aan dat je wel naar die meisjes bent toe gegaan ? , ik zou naar die meisjes toegaan en naar ze schreeuwen dat ze Danger (men pony) moeten terug geven :+ :') , en als ze niet luisteren pak ik hem af :')

Hihi sorry maar dat zie ik jou echt niet doen... :+

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:24

NesxNas schreef:
love_horse1 schreef:
[q

Hihi sorry maar dat zie ik jou echt niet doen... :+[/quote]

wel in men gedachtes :+

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 09:32

Hoe gemeen kan je zijn, die kinderen verpesten de vakantie voor anderen... :(
ik hoop niet dat dat bij mij gebeurd.. En bij jullie natuurlijk :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:08

Jaa wat een idioten zeg!! Sommige mensen kopen zelf slotjes voordat ze naar ppc gaan,, omdat alle sleuteltjes op dezelfde slotjes passen. Dus als je een eigen slotje koopt kan niemand die open maken :j

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 10:11

Das niet leuk :n

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:13

Oh dat ga ik doen !
Ik droomde heel raar Over ppc! De pony's hadden een lelijke houten atal met
Hokjes, en waren kinderen ? Dus kon okke keijgen maar dus toch een mini gepakt en het was heeeeL vaag

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:14

Ik snap niet waarom mensen de pret van anderen moeten verpesten. Ga lekker zelf midden in de nacht daar staan als je zo perse die pony wil! Maar ga geen slotjes knippen! Achterlijk kind. :\

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:15

Ik droomde ook over ppc! Dat ik Mango <3 had en der ging aaien xd

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:15

Echt serieus dat is zo zielig, als je dat gaat doen omdat je niet je lieveling hebt!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:16

Jaa idd, ik was echt boos geworden op dat kind eh :o
Laatst bijgewerkt door Doef op 30-12-13 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:16

lolove schreef:
Jaa wat een idioten zeg!! Sommige mensen kopen zelf slotjes voordat ze naar ppc gaan,, omdat alle sleuteltjes op dezelfde slotjes passen. Dus als je een eigen slotje koopt kan niemand die open maken :j

Dat van die sleuteltjes klopt niet. Love_horse1 en ik probeerden het ook (bij elkaars slotje dan) en ze pasten écht niet!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:17

NesxNas schreef:
lolove schreef:

Dat van die sleuteltjes klopt niet. Love_horse1 en ik probeerden het ook (bij elkaars slotje dan) en ze pasten écht niet!

Hmm raar.. Bij mij wel :+

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:21

Misschien dat bij sommige wel en sommige niet past. Ik ga uniedergeval zelf slotjes kopen denk ik, gewoon voor de zekerheid. ( nog iets waar ik op moet letten bij slotjes?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:24

Wij gebruiken elk jaar dezelfde slotjes hoor hahaha :P Welke pony(s) willen jullie als je je #1 of #2 niet kan krijgen? Kent iemand trouwens Andre?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:25

liliekska schreef:
Misschien dat bij sommige wel en sommige niet past. Ik ga uniedergeval zelf slotjes kopen denk ik, gewoon voor de zekerheid. ( nog iets waar ik op moet letten bij slotjes?)

Stevige slotjes? heeft ppc deze, nee toch? http://www.agradi.nl/coghlans-padlock-brass-20mm.htm

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:26

NesxNas schreef:
Wij gebruiken elk jaar dezelfde slotjes hoor hahaha :P Welke pony(s) willen jullie als je je #1 of #2 niet kan krijgen? Kent iemand trouwens Andre?

Ik wil Mango of monty <3 En als ik die niet kan krijgen Lizzie of Lowinaaa, en ja ik ken andre.. Die bokte mn vriendin eraf :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:31

lolove schreef:
NesxNas schreef:

Ik wil Mango of monty <3 En als ik die niet kan krijgen Lizzie of Lowinaaa, en ja ik ken andre.. Die bokte mn vriendin eraf :o

Rotbeest is Andre hè! Die heeft mijn knie blauw getrapt.. Kon eigenlijk die week amper lopen van de pijn. Heb wel gelopen en gerend hoor! Laat m'n weekend niet verpesten door een evil poownie.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:45

NesxNas schreef:
Rotbeest is Andre hè! Die heeft mijn knie blauw getrapt.. Kon eigenlijk die week amper lopen van de pijn. Heb wel gelopen en gerend hoor! Laat m'n weekend niet verpesten door een evil poownie.

Hahahh ahww :( Met opstappen en stappen was ie heel lief, totdat mn vriendin 1x aanspoorde -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:51

We hadden hem meteen geruild, zo'n stommerd hoef ik niet haha :+