en ik heb er ook meteen een halster (echt leer) voor gemaakt

ik ben er best wel trots op

hebben jullie tips / tops ???
p.s. ze heet Puck en is NIET te koop
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_roodvos_ schreef:mooie stal! heb je foto's van de wortels enzo? gewoon uit nieuwsgierigheid...
hier een oproep: wie o wie wil er nog meedoen aan de opgeschoven secret santa? we hebben in principe net genoeg mensen, maar meer kan altijd. 24 december krijgt iedereen zijn lootje en 21 januari sturen we de cadeautjes.
het is dus niet echt meer de secret santa, maar we waren te laat om het nog voor kerst te doen.
voor iedereen die meer informatie wil: http://www.schleich.bbforum.nl/secret-s ... t6218.html
en hier nog een keer mijn vraag over de shettepret awards: moet je van je dingen een foto inzenden of meerdere, met o.a. close ups?
daf3 schreef:HOU NOU OP MET DIE ONLINERS! ALS JE NIET WEET WAT EEN ONLINER IS STUUR DAN EEN PB NAAR IEMAND DIE HET WEL WEET, EN NIET VIA HET FORUM PLZ!
(sorry ik moest het effies kwijd)
Thirzascooby! Ahhhhhaa! ben zoo jaloers op jou! ik ben 17 januarie jarig, en ze komen de 13 in de winkel. Denk dat ik de 13 ( hihih ja ) naar de winkel ga en er 3 halen, en voor mijn verjaardag de andere allemaal vragen. behalve de veulens dan. Hahahah. Ga je miss nog een keertje naar duitsland? dan zou je er miss een voor me mee kunnen nemen?![]()
sindykaya@ Ohhh zoo gaaf die eerste!
Joysieee schreef:Ik kom even binnenvallen xd
Maar Thirzascooby,in Duitsland zijn ze ook nog niet in de winkels toch?Misschien kun je eens foto's maken van die van jou,dan kunnen wij ze van alle kanten zien
@ Dalena
De 1e is de holsteiner merrie,en de 2e de oude grazende rijpony.
@Natasha,wauw!Die is zo mooi!!![]()
Vandaag een repaint die ik had geruild voor schleich tuig binnen gekregen,was een beetje beschadigd,maar heb ik nu bijgewerkt
En de 22e ga ik naar een schleich meeting jeej!Dan krijg ik oa mijn mega-bestelling bij Wanuu xd
En daar natuurlijk nog lekker wat dingen kopen en verkopen!