Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosan2001 schreef:daf, ik heb ingestuurs! Ik hoop dat hij goed is en niet te lang ( mijn vingers gingen iets te snel en voo rik het wist was hij superlang, tenminste wat ik lang noemxD)
Nathas, is het nog steeds erg vervelend? Jammer dat ej nu niet veel kan schleichen...
Annick, hoeveel dingen heb je nu wel niet voor je schleich tuig ( ik bedoel materiaal) er komt steeds weer een hele berg nieuw materiaal bij namelijk!
LoverHorses, vet leuk! KLeur past leuk bij het paard!
LoverHorses0 schreef:Heb net een geruit dekentje gemaakt, en heb snel wat webcamfoto's gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X6VBARDM.jpg
Niet echt een duidelijke foto maarja. wat vinden jullie ervan?
manonfleur schreef:leuk daf3
ik ga nu even vragen of ik mee mag doen!
Citaat:LoverHorses0: Heb net een geruit dekentje gemaakt, en heb snel wat webcamfoto's gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X6VBARDM.jpg
Niet echt een duidelijke foto maarja. wat vinden jullie ervan?
Shettepret schreef:Ziet er weer lekker creatief uit!!
Pip, vind jou dekentje bij de hals wat ehm... te ruim, als je snapt wat ik bedoel.
Verder ziet hij er leuk uit!
Annick, heb je meegekregen dat je bestelling is bevestigd en dat er al 1 dekentje klaar is?
Ga zo aan nummer 2 beginnen!
annickx schreef:Shettepret schreef:Ziet er weer lekker creatief uit!!
Pip, vind jou dekentje bij de hals wat ehm... te ruim, als je snapt wat ik bedoel.
Verder ziet hij er leuk uit!
Annick, heb je meegekregen dat je bestelling is bevestigd en dat er al 1 dekentje klaar is?
Ga zo aan nummer 2 beginnen!
Jup, ik las t! Ik zal morgen ofzo wel het geld overmakenWelke deken is er klaar? En heb je er foto's van? Ben heeeel benieuwd
DE WINNAAR IS BEKEND
ik heb net samen met mijn moeder alle foto's langs gegaan, en deze vonden we het mooiste:
Het is de foto van Daphne & Yvet Geertsema. En ja het klopt dat ik ze in het echt ken, maar t is wel eerlijk gegaan. EN MOEILIJK. Want er waren echt veel mooie foto's! Maar toch vonden mn moeder & ik (en zelfs mn broertje) deze het mooisteEn ik ga zo snel mogelijk weer een nieuwe fotowedstrijd doen !