Die fjord is leuk, en die van MarloesNatje word ook leuk, al zijn die rode plekken idd beetje jammer, maar dat werk je nog wel weg denk ik ;d.
Ik ben net met mijn arabisch hengstje op een 'keuring' geweest en heb 'foto's' gemaakt, hij was wat ondeugend en had meer oog voor de fototoestellen dan voor de keuring zelf ;d.
hier liggen de paardjes alweer bijna n week stil, hoop morgen verder te kunnen gaan en de voorpluk van mijn hannover af te maken en dan is die klaar om te worden beschilderd, de lippizzaner moet nog ff langere manen krijgen en ik moet nog een paar veertjes maken..
trouwens ik had mijn veertjes naast die van de schleich indianen paarden gelegd en dan zijn ze helemaal niet zo groot, want die van schleich zijn nog groter/breder..
Ja idd! Ik heb nu ff nergens zin in dus ook nie in schleich.... kan alleen maar aan vz pony denken...Voor pb stuur me een pb graag niet hier vragen maar in pb.
Fjorden zijn inderdaad heel gaaf. Ben met bijlezen van vorige topics nu in Deel 2 blz 50.
Net voor 2 opdrachten naar de Toys XL in Utrecht geweest... Ze hadden 4 paardjes en geen katten. Wat een prutsers! Maandag maar naar mijn vaste winkel. Jammer, had gedacht even ernstig Schleich te kunnen snuffelen....
Palmbierlove
Geplaatst: 06-08-11 14:07
de hannover en lippizaner worden palomino, naar Palm wanneer hij geschoren is, met hartjespatroon op zijn billen.. het ene model krijgt 1 groot hart en het andere model krijgt meerdere kleine hartjes..
de indianenpaarden worden pinto en blanket appaloosa, op de steigerende mustang en appaloosa hengst
en dan ga ik nog de fjordxshetlander (zie os) op de dartmoormerrie (ondertussen ruin) maken
net mijn witte spuitbus getest op het vogelmodel, moet nog veel oefenen met spuiten..
bellamy97
Geplaatst: 06-08-11 14:15
Heeft hier iemand misschien het schleich dressuurpaard te koop??????? en een beetje goedkoop voor de repaint
WhahahaxD Shettepret@ Cooollie!! Is die gerepaint of ga je hem repainten?:D
birrie1709
Geplaatst: 06-08-11 16:28
hihi ik heb zin om een paardje te mollesteren (jaja dat fjordje is mij goed bevallen dus nu wil ik het nog eens proberen. )
ik weet alleen niet welk model
p.s. ik wilde op youtube een filmpje maken met al mijn schleich modellen (jeweetwel foto, even wachten, andere foto , enzovoorts weet iemand hoe dit moet , pb maar )
edit : de haflinger ruin heb ik toch drie keer dus 1 wordt fjord met opstaande manen de ander met gewoon lange manen (word merrie) en de arabier wordt een palomino (of iets in die richting )
Stephaniexh
Geplaatst: 06-08-11 16:39
Ik ben nu klaar met de veren in de manen van de mustang. Aan de rechterkant heeft ie er 2 en aan de linker kant 1, en nog 1 in de staart. Ziet er wel leuk uit! Ik kan nu eindelijk beginnen met vlekken maken
mijn voorpluk van mijn hannover is klaar, lijkt een beetje op die van de lippizaner hengst, foto volgt..
stephanie heb je foto's van je mustang? ben benieuwd..
Shettepret
Geplaatst: 06-08-11 16:49
Fjord is een OF model van Schleich. Zonder aalstreep. Ga hem dus niet repainten haha! Mijn Tornado cust heeft een nieuwe staart! @birrie Fjord met lange manen wil ik inderdaad ook een keer maken! Zo leuk! Ben erg fan van de Dartmoor familie dus ik denk dat de Dartmoor merrie en veulen (heb ik dubbel) fjorden worden! Succes met mollesteren!
Ben ook benieuwd naar foto's! Van voorpluk en mustang!
Stephaniexh
Geplaatst: 06-08-11 17:44
Palmbierlove schreef:
mijn voorpluk van mijn hannover is klaar, lijkt een beetje op die van de lippizaner hengst, foto volgt..
stephanie heb je foto's van je mustang? ben benieuwd..
Ik zal zometeen foto's maken .
Stephaniexh
Geplaatst: 06-08-11 18:54
Ik heb foto's : Het zijn tot mn spijt erg onduidelijke foto's .
En nu foto's van de hannoveraan die ik verbouwd heb. Ik heb het hoofd schuiner gezet en 1 voorbeen en achterbeen heb ik gestrekter gemaakt. En de staart heb ik ook verplaatst: