Klopt...nadeel is alleen dat ik al erg veel creatieve hobby's heb en manlief het onderhand ook wel een keer welletjes vind Dus voordat ik eraan begin wil ik graag zien hoe het werkt etc daar ik een arm heb die niet helemaal meewerkt zo nu en dan... En welke materialen etc...
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 14:34
Cyntje schreef:
Woon je toevallig in de buurt van Nijmegen Sanneleoni? Zou dat repainten toch zo graag ook willen kunnen
Dat is ook eigenlijk de rede waarom ik nu pas met Schleich begin... vond ze eerder niet echt mooi... nu nog niet allemaal... ben voornamelijk fan van de hengsten
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 16:53
Ik ben helemaal weg van Tennessee walking hengsten en Trakehner merrie's.. helaas is het laastste model uit de collectie
Naborah
Geplaatst: 18-03-11 17:11
Trakehner merrie? *gaat googlen* Deze? http://www.schellens-speelgoed.nl/images/13261.jpg Vind dat namelijk ook geen apart model. Vind de mustang (steigerend) in het 'wit' wel leuk, de Tenneesse en de Arabiermerrie. De Przewalski en alle andere pony's ook
mmm...ja... zie het inderdaad, maar vind dat op zoch niet storend. Vind het meisje en de set gewoon het mooiste ook. Daarbij staan de paarden boven mijn zicht dus zie ik niet dat ze in het zadel staat Denk dat ik toch voor die set ga Maargoed...mss... dinsdag naar de stad...en als ik mijn man zover krijg
Roosje01
Geplaatst: 18-03-11 20:53
van weekend schijnt het mooi weer te worden dan zal ik ook is foto's maken van mijn collectie. Ik wacht al de hele week op mijn quarter merrie ze had er allang moeten zijn..
ja van mp had maandag geld over gemaakt dinsdag was het gestort woensdag niks bij de post dus maailtje gestuurd of het geld was aangekomen. Was er dus allang maar ze was vergete te poste en zou het gaan doen maar is nu al vrijdag. Maar wacht nog even af of die morge bij de post zit.
HxSunlight
Geplaatst: 18-03-11 21:50
van wie heb je dat paard gekcoht van van mp
staat haar paard nog op marktplaatrs of haar andere plaatjes mischien ken ik haar ik heb ook een keer gekocht en niks gekregen
Roosje01
Geplaatst: 18-03-11 22:41
had zelf aan advertentie geplaatst met gezocht en kreeg daar reactie op dus wacht morgen nog even af en dan mail ik wel. Als dan weer mail terug krijg dat ze "vergeten" is te posten vraag ik me geld terug en zoek ik verder.
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Het is een hoop geld. Al kan het uiteraard ook om een serieuse verzamelaar gaan. Al zou ik sowieso dan eerst lager bieden dan het echte bedrag.