Denk aan de lange kant, beugels moeten wel een gaatje langer.
Leinearthur
Geplaatst: 14-12-10 18:19
Everytime schreef:
Kan nog wel, maar volgens mij is het zadel wat te klein voor jou..
volgens mij ligt het zadel ook niet goed op de pony.
xJustMe6
Geplaatst: 14-12-10 18:23
Bedankt voor de reacties! zadel is indd aan de kleine kant voor mij maar het is dan ook niet de bedoeling dat ik haar vaak ga rijden . Zadel ligt verder wel goed. Het schoof naar voor door haar dikke buik maar nu die er af is blijft het netjes liggen. Beugels zitten bewust een gaatje korter omdat ze zo aan het donderstenen was.
Kan nog wel voor een paar keertjes Zadel ligt toch niet helemaal goed imo hoor, 't ligt zeker op die foto veel te ver naar voor.. en 't wipt ook naar boven, misschien is een staartriem een idee?
xJustMe6
Geplaatst: 14-12-10 18:27
Zoals ik in de post hierboven als schreef schoof het heel erg naar voor door haar dikke buik. Nu ze afgevallen is ligt het goed. Verder vertekend het ook een klein beetje omdat het dekje maat full is Maar bedankt voor de reacties!
Op de shetander vind ik aan de grote kant, maar eens in de zoveel tijd kan nog wel.
_xmichelle
Geplaatst: 14-12-10 20:29
Ik vind die op de shetlander aan de grote kant zou opzich nog wel kunnen, maar de shetlander lijkt aan de dikke kant dus denk dat je wel moet uitkijken met hoelang je nog doorgaat met rijden..
Is ook niet de bedoeling dat ik haar vaak ga rijden. Er rijden kindjes op onder mijn begeleiding maar als ze weer eens een bui heeft is het wel fijn dat ik er zelf even op kan. Is dan ook niet langer dan een half uurtje en komt niet vaak voor.