Laatste lijken te passen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miekeeee schreef:
Boreaslover schreef:
ChajaNoa schreef:Vinden jullie dat dit past? mijn houding is hier echt ontzettend flut maar dit is even de enige foto die ik hier heb!de rest staat allemaal op een stickieBen sinds kort begonnen met het rijden van deze draak! Gaat ondertussen al veel beter!
past
[ Afbeelding ]
Cajushe schreef:Vinden jullie dat dit past? mijn houding is hier echt ontzettend flut maar dit is even de enige foto die ik hier heb!de rest staat allemaal op een stickieBen sinds kort begonnen met het rijden van deze draak! Gaat ondertussen al veel beter!
[ Afbeelding ]
juliedo24 schreef:Denken jullie dat ik nog lang zal passen op Wodka? Nu past het nog makkelijk, dat weet ik. maar aangezien Wodka zo'n beetje de grootste van de manege is...
[ Afbeelding ]
Mijn houding is hier echt slecht en ik drijf net aan, maar ik hoop dat jullie toch nog iets kunnen zien. Ik ben 1.70, van Wodka heb ik geen idee. Ik zal zo'n 1.77 worden, maar ik ben niet stevig qua bouw. Denken jullie dat ik er dan nog op pas?
En hier zit ik op Noor, Noor is ongeveer 1.30:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik dacht zelf dat het nog heel goed past maar als ik wat langer kijk is mijn bovenlichaam toch wel lang.
Of ben ik me nu aan het aanstellen...
YaraOscar schreef:Vinden jullie dit het perfecte plaatje? [ Afbeelding ] ben ik met m'n leasepaardjeZe is helaas op 2e paasdag ingeslapen... Maar ben toch benieuwd..
Kelszz_ schreef:
YaraOscar schreef:Vinden jullie dit het perfecte plaatje? [ Afbeelding ] ben ik met m'n leasepaardjeZe is helaas op 2e paasdag ingeslapen... Maar ben toch benieuwd..
Kelszz_ schreef: