Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(rijbroek, shirt/trui/vest, sokken, handschoentjes, gewoon alles wat ik kan krijgen dat grijs/roze is x'D)
) maar dat gaat nooit gebeuren, dus ik houd het bij een verzorgpony =)
NooorMe schreef:- mijn grijs/lichtroze setje compleet maken(
rijbroek, shirt/trui/vest,sokken, handschoentjes, gewoon alles wat ik kan krijgen dat grijs/roze is x'D)
- nieuwe poetsspullen (liefst ook grijs/roze)- nieuwe cap
- handschoentjes
- een eigen pony is natuurlijk altijd leuk, (voor onder m'n setje) maar dat gaat nooit gebeuren, dus ik houd het bij een verzorgpony =)
dyaan schreef:mijn lijstje is niet zo lang.
voor mijn paardHv polo
nieuw halster
zweetdeken
springschoenen.
nieuwe witte peesbeschermers. voor en achter.
weiland.
nieuwe trailer
startkaart.
nieuwe frontriem
oortjes.
kortere singel
voor mij.
kingslandjas.nieuwe rijbroek.is onderweg![]()
witte rijbroek
wedstrijdjasje (ik moet ophouden met groeien)
wedstrijdcap. (blauw)
wedstrijdblouse.
paardrijsokkendie van mij gaan er door x'D
zooo. als ik het nu bekijk heb ik toch wel aardige lijst
)
en ik ben een nieuw wedstrijdsetje aan het verzamelen voor bij mijn nieuwe jasje
Hyposjuhhh schreef:-Rondgenaaid hoofdstel voor Hyp, alleen maar in full, van 600 euro en de veel te grote hh gevonden
-Kwik out beugels, of andere sjieke veiligheidsbeugels
-Scapa Navy oornetje
-Creme rijbroek
-Creme dekje
-Creme peessies (bestaan die)
Creme is mooien ik ben een nieuw wedstrijdsetje aan het verzamelen voor bij mijn nieuwe jasje
Alleen wel even bijvullen, heb vandaag 2 dekens van de lidl gekregen met bandages erbij, dus nu moet ik dus weer een choco dekje bijpassende bij mijn bandages hebben
Ik moest op concours dus moest ik in van die magic gloves rijden die echt voor geen meter zitten als je Roeckl gewend bent.
Maar ach, ik ben over drie weken jarig, hallo geldbron