1 blauwe 1 bruine 1 zwarte en vant weekend een rode erbij
lovelynutia
Geplaatst: 29-05-09 17:50
2
donkergroen en bordeaux (ik heb dan ook geen paard anders was het wel anders)
maar gelukkig hebben mijn buren paarden en de buurvrouw een lichtje setjes (dus) dekjes koop drang.
K.imberly
Geplaatst: 03-06-09 21:48
2.
een witte en een bordeaux-rode met goudgele stikseldingetjes.
alleen ik gebruik ze nooit Ik rijd niet op mijn Welshje, is ze te oud voor met haar 30 jaartjes en artrosebeentjes
nona_row_cal
Geplaatst: 03-06-09 22:47
1. lichtblauw 2. oranje 3.nog een oranje 4. witte 5. nog een witte 6. een bordeaurode 7. een brandweerwagen rode 8.eentje met streep in het blauw 9. een appeltjesgroene 10.een gele 11.een zwarte met witte streep en bontje eronder 12 een oranje met grijze rand (en natuurlijk bijpassende peesjes ) zo dat was het wel ong zijn er toch aardig veel
1. BR event felrood met grijze rand 2. BR event grijs met lichtblauwe rand 3. BR bordeaux met gouden rand 4.bontje (als dat meeteld) zwart met wit bont 5. wit dekje met bont vulling 6. lelijk grijs dekje..hihi 7.lelijk wit dekje..ohjeeh 8.lelijk paars dekje...oepsie?
shetties
Geplaatst: 06-06-09 09:07
shetjes: 1 harry's horse 1 witte 1 gelpad
sterre: 1 babyblauwe 1 bontdekje 1 witte (van iemand andres maar mag ik lenen)
wil nog 1 harry's horse dekje (roze met fluweel) en een anky pad (ben nog op zoek naar een leuke/goedkope dus als iemand iets weet....). ik heb ook nog een zwarte met gouden bies maar die heeft een vriendin van me in bruikleen.
1. Bruin dek met gouden rand. 2. Amber stripe. 3. Ahorn ruit van HH ..oranje,bruin,vel groen. 4. Yellow Aky pad met bandages 5. Wasabi anky pad 6. Babyblauw anky pad
Jaloers op jou, Sanniejj! Ik heb er 10 of zo, paar van HV polo maar de meeste gewoon van HH/QPH.
RosaJennifer
Geplaatst: 10-06-09 21:06
Even gekopieert van m'n profiel haha anders moet ik alles opnieuw typen
ES Stripe In Ebony-Mouse ES Simileath 'Cross' blauw/In ice ES Stripe In Black-Fuchsia ES Cross In Umbra ES Cross In Graphite ES Stripe In Brandy ES Excellent Sesam ES Cross In Graphite
Anky Kreta Blue Anky Hortensia Anky Coral Anky Sky Anky Kaki Anky Off- White Anky Orchid
Scapa Badge Scapa Polo Taupe Scapa Fuchsia Scapa Metal Blue Scapa Red Scapa Burnt Crick Scapa Navy
HH Smoke Blue HH Alazea Pink HH Mosaic Blue HH Jester Red
PK Alca Bright Rose PK Alca Cash Blue
Ik heb deze grote collectie een beetje te danken aan mijn tante, ze heeft een eigen ruiterzaak en ze verwent me erg graag haha maar ik heb zelf ook een aantal zelf gekocht zowel nieuw als tweedehands
Nu heb ik er vier. Een dunne donker blauwe Harry's Horse met mijn naam erop, een witte dunne van CRW met een blauwe rand, een bruin/zwarte van QHP en mijn nieuwe, een Scapa in Royal blue
1 pad van HH Geel/groenig 1 dekje van ES gewoon blauw met donkerblauwe rand 1 dekje van de divoza bruin met lichtblauwe rand (beetje kapot) 1 springdekje van ik wee tnie twelk merk.. licht bruin met blauw/rode rand en ebleem (weetniethoejedatschrijft)
Voor mijn verzorgpony hebben we de volgende dekjes, waarvan de eerste 4 van mij zijn 1. HH roze met blauw geruit 2. HH celery green 3. Zelfgemaakt dekje fel groen met witte stippen 4. zelfgemaakt dekje blauw met wit geruit 5. Anky Sunshine 6. Anky licht roze 7. HH geruite pad 8. Wit wedstrijd dekje
Wegbenik
Geplaatst: 15-06-09 18:44
Ik merk dat ik er toch iets minder dan de rest heb, hihi
- Anky pad zwart + zwarte bandages - Anky pad donkerblauw + donkerblauwe bandages - Anky pad wit + witte bandages - Anky pad ocean blauw - Eurostar riding (in de vorm van mijn zadel) in antraciet - Premier dekje in olive + bandages
Loezz
Geplaatst: 15-06-09 19:17
2 witte 1 blauwe met wat mooie dingen op 1 blauwe + geel + groen 1 witte met zwarte en rode lijnen op ( heel mooi vind ik )