Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sweetheart schreef:Huh? Dus omdat toen mensen zeiden dat je te groot was en dat niet het antwoord was dat je wilde horen, plaats je nu nog maar eens de foto's in de hoop dat je nu wel de gewenste reacties krijgt???
Sorry maar je bent echt te lang/groot.
Lord_Ik schreef:Voor zwaar werk inderdaad niet neemaar als ik d'r gewoon rij zoals ik d'r nu rij maw. 1x/week beetje pistewerk of een buitenrit (waar ze geen problemen mee lijkt te hebben) weet ik het toch nog steeds niet hoor
LADPR schreef:Lord_Ik: Sorry maar een schrikbarende foto. Kijk dan naar je zadel! Iedere gek kan toch zien dat je zadel totaal neit past! Daarnaast ben je ook te groot ik snap niet dat je op dat ponietje blijft rijden.
Lord_Ik schreef:LADPR schreef:Lord_Ik: Sorry maar een schrikbarende foto. Kijk dan naar je zadel! Iedere gek kan toch zien dat je zadel totaal neit past! Daarnaast ben je ook te groot ik snap niet dat je op dat ponietje blijft rijden.
Ik heb dus in de post zelf gemeld dat ik niet meer met dat zadel rij ...
Ja klopt, ze is drachtig en heb ook besloten naast dat boomloze zadel ook een wintec te kopen (waar hopelijk een gemeenschappelijk boommaat te vinden is voor haar en die Fjord) momenteel longeer ik haar ook alleen (naast het naar de piste stappen zonder zadel en terug)
Ik ga ook waarschijnlijk de beugels uitlaten bij het boomloze zadel bij haar (heb het overigens nog steeds niet)
_bloempje01_ schreef:lord-ik
ik snap jou echt niet je hebt al een keer een topic aangemaakt en toen zij iedereen dat je te groot en te zwaar bent maar alles wat ze zijden verzinde je smoezen voor of wat dan ook maar waarom ga je het vragen aan mensen als je toch niet luistert naar wat ze zeggen? het kan gewoon niet meer op die pony niet leuk maar het is gewoon zo...
Lord_Ik schreef:Ga op zoek gaan naar een bijruitertje en zelf op de Fjord overstappen, maar of ik dat bijruitertje zo snel ga vinden ...
natas_joy schreef:wil iemand ook over mijn oordelen ?:P