yousra schreef:Dat vind ik een geweldig idee!! Maar Oscar staat toch bij jou aan huis? Komt dan je nieuwe paard ook aan huis te staan?
Ja.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yousra schreef:Dat vind ik een geweldig idee!! Maar Oscar staat toch bij jou aan huis? Komt dan je nieuwe paard ook aan huis te staan?

Amani schreef:@ Fiarro: ik hoop dat je pony goedgekeurd word! Het is echt een leuke pony, laat je even weten of hij goedgekeurd is?
!!! gisteren waren we erbij en toen we hoorden dat alles goed was hebben we hem gelijk meegenomen!!
Nu staat ie bij ons op stal en mogen we hem een week op proef maar weet eigenlijk al zeker dat dit de perfecte pony word:D
) hij is denk ik 140-1,45 en ik 1,73. Hij moet nog wel spieren kweken maar rijd hem ook niet elke dag.

superwoman schreef:@Saskiaah: Ik weet niet of het veilig is voor die pony.
je bent lang (voor de pony) en normaal gewicht of niet? Je lengte werkt als een hefboom. Dus moet je goed kunnen rijden (goed evenwicht) en zeker niet scheef zitten. Als de pony meer getraind is, kan het makkelijk, maar nu is het volgens mij op deze ene foto gebaseerd, erg zwaar. Veel longeren met (lage) bijzet, zodat hij rugspieren krijgt![]()
Wat ik niet goed kan zien, maar nog wel ff wil zeggen is dat het belangrijk is dat het zadel goed past en niet te klein is voor je kont. Dat zou zeker schadelijk zijn namelijk.
succes!
En ja ik weet dat ie nog veel moet trainen want hijs nog jong, en rijd ook zeker niet elke dag! Ik wandel erg veel. Maar tis een haf en die kunnen sowieso wel veel houden toch?

voor 'het plaatje' merrieveulen schreef:idd, Yamcha, ik speel liever op safe wat dat betreft, hoewel mijn paard best een pittige jongen is die niet zo moeilijk doet. maar daar verkijk je je er juist op. mijn vader heeft er weleens even opgezeten, hij weegt 70 kilo ofzo, maar om zo iemand nou echt te laten rijden, nee. een stalgenoot van mij weegt 76 kilo, en die zou ik er ook niet al te graag op hebben.