Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Froemel

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:01

Ik ken een meisje dat ALTIJD haar cap op heeft, zowel op het paard als zonder paard, vind het best dat je je cap nog ff oplaat met afzadelen ofzo, maar dat meisje loopt echt uren rond met die cap van: mag ik op een paard rijden? Ze heeft zelf een eigen paard, maar ze loopt er echt de hele dag mee rond, ik kan me er echt dood aan ergeren. Vandaag op concour was ik mee met Haffylover was zij er ook, natuurlijk met de cap op haar hoofd he. We vroegen haar waarom ze de cap op had, ze zei omdat ze anders bang was dat ze verbrande op haar hoofd. Misschien goede reden, maar daarvoor bestaan volgens mij petten. Maarja, een week geleden op de donderdag was ze haar paard fijn aan het afzadelen bij de les, en ging hem afspuiten met de cap op. Ze was in een gebouw, toen ze naar de les ging kijken, nog steeds de cap op, toen gingen de mensen die les hadden naar buiten om daar verder te springen (hadden in binnnbak losgereden). En daar was schaduw. Zij ook naar buiten met de cap op. Ik vroeg haar of ze bang was dat ze zou struikelen en dan haar hoofd deed stoten. Ze zei er niks op terug alleen maar boos kijken. Van haar moeder had ik gehoord dat ze gewoon heel erg bang is dat haar haren in de war komen te zitten, want ze zet thuis netjes haar cap op en fietst dan zo naar haar paard toe:S dit vind ik dus behoorlijk penny.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:39

Michellkuh schreef:
Ik ken een meisje dat ALTIJD haar cap op heeft, zowel op het paard als zonder paard, vind het best dat je je cap nog ff oplaat met afzadelen ofzo, maar dat meisje loopt echt uren rond met die cap van: mag ik op een paard rijden? Ze heeft zelf een eigen paard, maar ze loopt er echt de hele dag mee rond, ik kan me er echt dood aan ergeren. Vandaag op concour was ik mee met Haffylover was zij er ook, natuurlijk met de cap op haar hoofd he. We vroegen haar waarom ze de cap op had, ze zei omdat ze anders bang was dat ze verbrande op haar hoofd. Misschien goede reden, maar daarvoor bestaan volgens mij petten. Maarja, een week geleden op de donderdag was ze haar paard fijn aan het afzadelen bij de les, en ging hem afspuiten met de cap op. Ze was in een gebouw, toen ze naar de les ging kijken, nog steeds de cap op, toen gingen de mensen die les hadden naar buiten om daar verder te springen (hadden in binnnbak losgereden). En daar was schaduw. Zij ook naar buiten met de cap op. Ik vroeg haar of ze bang was dat ze zou struikelen en dan haar hoofd deed stoten. Ze zei er niks op terug alleen maar boos kijken. Van haar moeder had ik gehoord dat ze gewoon heel erg bang is dat haar haren in de war komen te zitten, want ze zet thuis netjes haar cap op en fietst dan zo naar haar paard toe:S dit vind ik dus behoorlijk penny.

Whaha hilarisch verhaal Tong uitsteken komt me namelijk zooo bekend voor! 5 jaar geleden, ik was op ponykamp, was er ook een meisje dat echt de he-le tiete dag haar cap op hield. Al was het 30 graden en liep iedereen in bikini rond: ZIJ had haar cap op. Van ontbijt tot lunch tot avondeten: altijd cap. Volgens mij was die er gewoon aangegroeid ofzo, of had het zich samengesmolten met haar hoofd...kon er eigenlijk alleen maar om lachen, was te dom voor woorden Gestoord

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:33

Ik heb altijd een hekel aan me cap Tong uitsteken Als ik klaar ben met rijden is het eerste wat ik doe me cap op de grond smijten Clown En nee heb er nog maar 2 versleten Haha!
Ik ken nog wel zat Penny verhalen. Let op Tong uitsteken :
Ik heb 8 jaar met een meisje in de klas gezeten en daarvan heb ik ook 2/3 jaar met haar op paardrijden gezeten. En ze was altijd bang! Voor alles, als een paard 1 pas verkeerd zetten wou ze eraf. Was op zich wel kei melig Clown En nu ineens verzorgt ze een kei drukke haflinger waarmee ze over de weg galopeerd en ze maakt iedereen wijs dat dat goed is voor het paard Clown Nog even meid, nog even...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:04

Haha! Haha! Haha! Geweeeldig!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:36

Michellkuh schreef:

hahaha. ja je haar moet altijd goed zitten Clown

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:41

Op mijn vorige manege was ook een best pennymeisje Tong uitsteken Ze reed met mij in de les en ik moest op San Diego. Ik wat aan het poesten en ga Ik Sans hoeven uitkrabben (hij doet soms een beetje moeilijk Tong uitsteken dus duurde het even) Zegt ze : Ik doe het wel even. Ik: oke... Na 10 min. had ze het nog niet omhoog. Meisje: Soory maar het is gewoon een irritant beest!! Boos! Haha San is bij poesten meestal heel braaf Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:08

hahaha die met ide cap is goed....

ken een meisje en die zette altijd haar cap af in stal van het paard pakte een spiegeltje en pas als haar haar goed zit liep ze naar buiten. Nagelbijten / Gniffelen

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:07

Hahahaha... een spiegeltje!!
Ik zou tijdens dat ze aan het rijden is dat spiegeltje eens nemen en insmeren met hoevenvet/olie (alleen als je die penny niet afkan!!!!!) Ben zo gemeen, maarja...
En dan moet je wel in aanslag staan met de camera hé als ze begint te huilen en dan hier posten, kunnen we weer eens lachen :d:d

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:08

absoluut amyke..
gna gna gna Extreme duivel

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:10

Ikke erg?? Nee joh, nooit geweest Duivel Duivel Duivel
Ik heb het een keer gedaan en dat was ook zo met iemand die dacht dat ze alles wist en blablabla. Ik gooide mn paard los en sprong er daarna ff op zonder zadel gwn met halster. Kom ze zo bij mij: ja je moet er een slof aanhangen als je haar niet kunt laten buigen Tong uitsteken!! Zonder zadel en zonder kopstuk maar wel met slof Haha!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:46

haha. dom mens

en kan niet meer. rijd daar namelijk niet meer.. ben van richting overgestapt.

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:07

Ohhhh... Dat vinden ik en Caprice14 erg :'(:'(
Wij wouden zo graag een filmpje/foto van wenende penny Haha!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:16

Er is een meisje bij mij op msn van 12 jaar
Die heeft volgens haar al 3 ponys ingerede, en nu is ze een shet aan het inrijde, en daar liet ze een foto van zien, en toen vroeg ik zo: hoe groot is ie? toen zei ze 1.00 meter, nou ik had zoiets van nou oke..

Ik vroeg zo: Ben je daar dan niet te groot voor?
Zei ze zo: nee want ik kom nog niet met mijn voeten aan de grond
En op die foto leek die shet maar 80 cm ofzo..

niet echt penny maar wel raar

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:17

haha, sorry amyke... weet niet eens meer of ze het nog steeds doet en of ze daar nog rijd.. mensen vonden haar kakker. (was ze ook wel maarja) en is ckr wel 3 jaar geleden dat ik daar weg ben gegaan

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:03

ja zo ken ik nog een paar '"uitspraken"

m"n paard kan
*achteruit op een volte... IN GALOP

nou dat paard wil ik eens zien Tong uitsteken

zijn we in de wei van m'n verzorgpaarden staat er zo'n buitenlands meisje te kijken...
(hou nie van pottekijkers maar denk "ach ja" kind zag er 9jaar uit ofzo)
even later "meisje , meisje"
Zij zijn groot en ik is klein!

nog wat later "meisje meisje ey MEISJE, mag ik u paard aaien"
Rolleyes
loop met fanny naar de draad zeg nog hardop, DIT NIET DOEN ALS IK ER NIET BEN! dan wordt de eigenaar HEEEEEL BOOS en dat paardje daar (wallas) BIJT! (doet hij ook Tong uitsteken )

daarna gaat ze weg

komt zet terug
"meisje meisje" Nors opkijken Rolleyes Frusty
MEISJE MEISJE MAG IK OP U PAARD ZITTE
*kijkt mega krenkerig en bitcherig om " NEE

even later KOMT ZE WEER TERUG!! maar met een Vriendin en zegt ze heel hard, ik mag die verzorgen ...
draai me om met kwade stem, en verteld even HEELG OED dat het nie zo is en dat als ze binnenkomt dat ze toch wel wat "meemaakt!"

komt ze NOCHALANT onder de draad door (met haar plastic zak) (had ik dus niet gezien)
MAAR WALLAS WEL!
dus die draafd om haar af (lekkers?) meisje gillent de wei uit!
heb me DOOD gelachen dat als ik nie snel naar huis was omte plassen ik het niet hield!

meisje komt nu met haar hoofd omgedraaid langs de wei telkens ik er sta Vork Vork Vork Vork

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:04

HAha! Goeie Woest Tong uitsteken

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:10

Whahaha Tong uitsteken

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:49

haha.. jij natuurlijk wallas allemaal lekkers geven dat hij haar heb weggejaagd..

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:04

die Linda waar Tutti_Frutti (Bente) het over had (Bente is dus mijn beste vriendin vandaar) daar heb ik ook nog wat over te zeggen:

Ik reed ongeveer 4 maanden geleden bij Linda in een beginners les, dus toen moesten we nog in een rijtje rijden. (Bente reed toen ook nog op die manege) Maar toen zat ze midden in het rijtje, en de pony waar zij op reed zat al bijna in de ander zijn billen.
Geeft ze hem eerst een hele harde tik en dan trekt ze nog heel erg hard aan der teugels!
De pony werd langzamerhand een beetje gek!
Dus ik zeg: "Linda waarom geef je hem nou een tik?" Zegt zij: "Ik weet het toch wel beter hoorr!!" Naar een paar lessen ging ik een hoger rijden, dus wie weet het nu beter? Pling

Toen ik niet meer in die les reed ging Romy haar helpen met San opzadelen.
(Romy rijd gevordert) Zegt Linda: "Ik doe dat wel want ik rij al 10 jaar."
Waarop Romy zegt: "Je bent toch pas 7?"
En toen was ze stil Tong uitsteken Haha!

Friesjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:07

hoe kan ze nou met sloftteugel op em rijden als ie nog nieteens 1 is Haha! Haha! Haha!

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 15:07

Sharon_ schreef:
die Linda waar Tutti_Frutti (Bente) het over had (Bente is dus mijn beste vriendin vandaar) daar heb ik ook nog wat over te zeggen:
Toen ik niet meer in die les reed ging Romy haar helpen met San opzadelen.
(Romy rijd gevordert) Zegt Linda: "Ik doe dat wel want ik rij al 10 jaar."
Waarop Romy zegt: "Je bent toch pas 7?"
En toen was ze stil Tong uitsteken Haha!

oh mijn god Haha! Go jij! Go jij! ik kom niet meer bij...

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:06

Linda is echt gewoon te erg penny...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:22

Hm, ik heb wel zo'n opmerking van me broer. Hij kwam kijken toen de hoefsmid kwam.

Hij: 'Laat je dat zomaar toe?!'
Ik: 'Wat?'
Hij: 'Hij slaat gewoon spijkers in ze voeten!'

*zucht*

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:31

Hahaha broes toch! Nagelbijten / Gniffelen (zoiets zou mijn broer ook wel zeggen) Pling

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:42

Ja, of mijn vader dan. Ik had een nieuw bordje gekocht voor boven mijn paard zijn stal. 'Goedgekeurde dekhengst.'

Vader in de war: 'Maar hij is toch helemaal geen hengst?'

nogmaals;
*zucht*

Tong uitsteken Nee, pap, het is geen hengst.