Jodi93 schreef:Ik zit nu op 1024. Ik post 1 keer per dag. Per uitzondering soms wat extra. Vooral de sneeuw foto's doen het nu goed![]()
Mijn insta: kwpn_floor
Ik volg je en een heleboel anderen nu!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celine_Famke schreef:Ik ga de mensen die op de afgelopen pagina's hebben gereageerd ook weer even bekijken en volgen
Ik volg overigens niet iedereen, alleen als het account mij echt aanspreekt. Maar dat lijkt mij logisch
Op Instagram ben ik trouwens: @friesianfamke (zoals mijn onderschrift ook al zegt haha)
Laurievc schreef:Ik ben echt om te barstenGisteren vrij actief geweest, veel nieuwe volgers en dus ook wel wat nieuwe gevolgd die me gaaf leken. Opeens blok, teveel gevolgd. Leek me stug, maar oke prima.
Braaf 24u gewacht, volg ik 1 iemand. Opnieuw blok. Serieus instagram? DudeHeb mezelf nu maar voorgenomen om me een paar dagen koest te houden qua volgers en enkel foto's te posten. Buh.
Janinevv schreef:Celine_Famke schreef:Ik ga de mensen die op de afgelopen pagina's hebben gereageerd ook weer even bekijken en volgen
Ik volg overigens niet iedereen, alleen als het account mij echt aanspreekt. Maar dat lijkt mij logisch
Op Instagram ben ik trouwens: @friesianfamke (zoals mijn onderschrift ook al zegt haha)
Ik volg je nu! erg gaaf account
Celine_Famke schreef:Je account is gewoon té schattig hihi
Ohja en voor de mensen hier die 10K + hebben en graag hun exacte volgers aantal willen zien; ik kijk nu op deze site, daar kan je het zien!https://instanonymous.com/u/friesianfamke (moet je even je instagram naam opzoeken)
Heleennn schreef:Wat leuk! Heb er alweer 3 volgers bij! Maar heb nog zo'n kleine account... Heb wel eens een shoutout gehad van die Duitse Valegro/charlotte pagine (die trouwens ook echt de moeite waard is!) maar dat van die mensen die even volgen en dan weer ontvolgen als niet terug volgt is hier idd ook een bekend fenomeen! :/