ilovebecka_x schreef:_hoi schreef:
Misschien een een fries die dan wat eleganter is gebouwd
zie ik ook wel zitten haha
Ik rij nu een friesxKWPN, super leuk beestje. Kan wel een foto pb'en als je geïnteresseerd bent.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
giaad schreef:![]()
oke nu ik![]()
ik ben 1.63 en ik weeg 41 kilo
ik hou van vrolijke, speelse paardjes![]()
maar ik ben niet weg van koudbloeden ( niks tegen koudbloeden hoor)
ik hou heel erg van springen en buitenrijden, maar niet zo heel erg van dressuur![]()
verder is het wel leuk als hij een aparte kleur heeft![]()
nou ik ben benieuwd!
alvast bedankt![]()
char1900 schreef:Ik ben 11 jaar 152 cm lang hou van grote paarden 170 cm ofzo hou van paarden met veel uithoudingsvermogen hebben en zijn gefokt voor de sport knuffelkontjes zijn lange manen en klein beetje ondeugend mag hij wel zijn. Hou ook erg van speelse en vrolijke paarden.
weeg zelf 37 kilo
Sunneva schreef:Dan zou ik toch een fjord aanraden. Die is vaak het meest rustig en kan het best met vrolijke types. Tinkers en Friezen kunnen gevoelig zijn, en haflingers hyper.
dancer_ schreef:Drum horse? Fries? KWPN?
En ik ben ook heel benieuwd
Maakt niet uit hoe groot de pony/paard is maar ik ben 1.70 en 50 kg. Houd van lekker lang poetsen en aandacht geven. Rijden is geen must (ben wel benieuwd wat voor rijpaardje jullie mij aanraden aangezien ik nu een shet heb.) maar buitenrijden vind ik geweldig leuk, vooral lange tochten. Zoek een paardje die koel in het hoofd is, een leuk proefje kan rijden en een leuk parcourtje kan springen, maar vooral buiten lange afstanden volhoud.
yellowtje8 schreef:dancer_ schreef:Drum horse? Fries? KWPN?
Maakt niet uit hoe groot de pony/paard is maar ik ben 1.70 en 50 kg. Houd van lekker lang poetsen en aandacht geven. Rijden is geen must (ben wel benieuwd wat voor rijpaardje jullie mij aanraden aangezien ik nu een shet heb.) maar buitenrijden vind ik geweldig leuk, vooral lange tochten. Zoek een paardje die koel in het hoofd is, een leuk proefje kan rijden en een leuk parcourtje kan springen, maar vooral buiten lange afstanden volhoud.
een grote haflinger
dancer_ schreef:Drum horse? Fries? KWPN?
Hannapony schreef:Sunneva schreef:Dan zou ik toch een fjord aanraden. Die is vaak het meest rustig en kan het best met vrolijke types. Tinkers en Friezen kunnen gevoelig zijn, en haflingers hyper.
Dan vergis je je heel erg in fjordendie van ons hier loopt al te springen als er een blaadje wegwaait en is niet te houden als er hindernissen en de bak staan ook al ben je niet eens van plan om te gaan springen hihi
Lundj schreef:Ik meld me ook maar even aan voor de lol, haha.
(KWPN'ers passen het best bij mij maar ik ben benieuwd wat jullie vinden.)![]()
Ik ben 1.72m lang.
5/6 jaar rij ervaring,
Houd het meest van springen maar dressuur is ook leuk. c:
Een paard om mee de wedstrijden in te gaan, zowel springen als dressuur, maar springen is meer mijn ding.
Cross houd ik ook súper veel van en zou dit dan net als springen het liefste willen doen.
Een paard met pit.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Vind zelf een KWPN, wat zeggen jullie=