stephaniex: miss. leuk om ff een update hier te plaatsen? ben heeeeeeeel erg nieuwsgierig naar hoe hij er nu uitziet...
carmenbrum: leuk hoor, die zelfgemaakte schleich poppetjes.
ik wil wat leuks gaan maken, maar weet niet wat...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ailsazoe6 schreef:telpeva?? Ik heb nog een vraagje over het customizen van een schleich nek. Op welke plaats kan je het beste snijden bij de nek en hoe diep enzo?? Misschien heb je foto's, dat zou namelijk handig zijn.
als je me dat zegt kan ik je beter helpen, en kan ik ook eventueel wel wat ideeën voor je tekenen zodat je kan zien waar je ongeveer kan snijden om de juiste pose te krijgen.
)

ailsazoe6 schreef:bedankt dat je me wilt helpen telpeva![]()
Het gaat om de camargue merrie (zie foto).
Ik wil het nekje buigen, zodat het paardje aan de tuigel loopt zegmaar.
[ Afbeelding ]
omdat deze merrie omkijkt, is het extra moeilijk. Als je goed naar het model kijkt vanaf de bovenkant, en als je dan zeg maar kijkt naar de regio vanaf de schoft tot en met waar de oren beginnen, zie je dat dit in de vorm van een C is, hij is echt flink gebogen.
dus bijvoorbeeld veulentjes, of een slanke pony met niet teveel manen en een slanke nek. 

ailsazoe6 schreef:Is de Akhal Tekkiner een goed modeltje hiervoor??? Het is een dunne paard met weinig manen.
Als je gaat beginnen, laat je dan ook foto's zien van je werk? lijkt me leuk om te zien!Palmbierlove schreef:Sorry onderstaande foto kan als gruwelijk worden beschouwd, niet geschikt voor de jongeren onder ons
http://4.media.hyves-static.net/1500577 ... 77675.jpeg
heerlijk luguber, geweldig! Pluisje als je dit leest, ik vind hem al super worden!
maar ziet er al wel mooi uit.
lees nog altijd mee, maar nu heb ik een vraagje aan jullie, ik ben bezig om van een lippi veulen een flemend veulen te maken, dit lukt al aardig goed, maar ik wil er ook nog een leuke houding bij, heeft een van jullie misschien een idee voor een houding? en heeft iemand van jullie al wel eens een flemend paard/pony/veulen gemaakt? dan kan ik ff kyken of het inderdaad iets word of dat het bagger is

heb momenteel totaal geen tijd, heb ook nog een projectje liggen voor een repaint, maar dat paardje heeft hele lastige vlekken.. iemand tips hoe je dat er normaal op geschetst krijgt?
ailsazoe6 schreef:telpeva kun je misschien dan tekeningen maken van waar je het moet snijden?
Ik heb vanmiddag verf geruild tegen Rio Rondo Spulletjes
Blij blij

) een iets lichter kleur de appeltjes erop te "stippen" of zo:
)