wat is de max. lengte en gewicht voor een haflinger van 1.46m tussen moderne en ouderwetse haflinger in. (de bouw)
ik ben 1.83 en zo'n 70 kg en ik pas ook nog wel op mn vzhaf van ong 1.46 ook tussen luxe en klassiek in. Voor t plaatje niet prachtig maar het wil wel
xKels
Geplaatst: 18-03-12 15:51
Maurane12: Past Anouk_bailey: Past, ook als je je beugels langer zou doen KirstenVosje: Past xTamay: Past en je zou nog wel een paar centimeter kunnen groeien blubdevis: Past ook. Amira_: Past denk ik wel. Ik ben ook 168 en op de manege rijd ik soms ook op pony's van rond de 1.45. Timberlover: Past makkelijk
P36 Iedereen twijfelt over de c-pony, maar dat past makkelijk hoor!
P37 Lifaya, beetje onzin om te vragen, past
P39 Het kan opzich wel, maar eigenlijk vind ik je wel aan de te lange kant
P40 Maurane12 volgensmij kan het nog wel hoor
P41 xTamaj past wel! Blubdevis past prima!
P42 Timberlover, ook beetje onzinnig om te vragen, past makkelijk
Anoniem
Geplaatst: 18-03-12 22:10
dit is mijn paardje zijn moeder met ik in 2009, hij word ong. even groot, hij word volgende maand 3 dus ik ga hem inrijden, het word een buitenrijpaardje en zonder zadel: niet de beste foto
dus wat denken jullie? weeg ondertussen al veel minder
pony word dus 1m48 ong. en ik ben rond 1m70
het is voor inrijden en af en toe in het bos, nooit voor intensieve ritten of trainingen, dat gaat mijn verzorgster (veel kleiner dan ik) overnemen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-03-12 22:23, in het totaal 2 keer bewerkt
Chalinka, sorry vind je te groot én te zwaar En als je aangeeft dat je haar zoon hebt en dat die uiteindelijk net zo groot wordt betekend dat dat hij nu kleiner is.... Daar komt bij dat het een jong dier van 3 is dat nog niet uitgegroeid is. Persoonlijk zou ik er met zo'n verhouding ruiter-paard dan echt niet op gaan zitten, sorry.