Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMarjolein schreef:Tesssaaa schreef:laat maar lastig uit te leggen ...
zo mooi jij zit altijd in dit topic tegen iedereen van ja te groot en nu krijg jij commentaar en meeteen in de strijd grappig
ponylies schreef:even voor de goede orde ik ga helemaal niet in de strijd,
heb een paar mensen een PB gestuurd met uitleg,
het ging alleen om een andwoord van iemand die zei veeeeeeeeeeeel te groot.........................
ga me niet zitten verdedigen tegen een paar meiden van 12 en 15hiero
Calanddra schreef:Ponylies, ik ben anders niet 12 of 15 maar 23 en vond je ook te groot voor de fries. Het valt me vooral op dat je altijd met te korte beugels rijdt en dat vertekent het beeld. Friezen staan juist bekend om zwakke ruggen en.als je je beugels op normale lengte doet vind ik je echt té groot, niet alleen voor het plaatje.
Je vind mensen snel ook altijd te groot, maar zelf zie ik regelmatig hier foto's van je op paarden en pony's waarvoor je te groot is. Je bijrijdpaardje past overigens heel mooi
Ik begrijp overigens zeker dat het niet makkelijk is betreft je lengte, maar daar hebben de paarden geen betekenis aan.![]()
Ik pas qua lengte gemakkelijk op kleine pony's, maar door mijn gewicht stap ik er niet op. Bij jou is het denk ik omgekeerd, jij past qua gewicht best op de pony's, maar je bent te lang.