Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Tendance schreef:Je bent tenslotte de koningin niet.
Dit is niet echt aardig Tendance...kan ook wel anders.
Ik geloof niet dat het andersom al zó vroeg voor de wedstrijddag zou zijn, dát vind ik frappant.
liljebo schreef:Yvank.... wat rot van je pony. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn Haf, dus ik weet hoe het voelt. Heel veel sterkte.
Electra... zouden er niet meer bitlozen deelnemen als de drempel lager was? Dwz als de ruiters vrij waren om die keuze te maken, zonder dat ze in een aparte rubriek zouden moeten starten?
Ik weet het natuurlijk niet, maar dat vraag ik mij af.
Ik weet natuurlijk ook dat wij kunnen vinden wat we willen, maar dat de KHNS bepaalt. Maar goed... dan kun je het toch nog jammer vinden natuurlijk.
Niet voor mijzelf, want ik rij al heel erg lang geen wedstrijden meer. Maar voor degene die wel graag die keuze willen hebben.
Sees schreef:Yvank!!!!!!!!! Het gaat mij namelijk niet om de prijs!! Krijg je dan wel je protocol met commentaar? En mag dat in alle klassen dat jij weet?
Heel veel sterkte met je pony, wat moet dat kl*te zijn...
Danique, dat is ook jammer en zou niet de insteek van een goede discussie moeten zijn lijkt me. Het verhinderd juist een goed gesprek.
Shahazai schreef:Leidt dan meer jury leden op en zorg dat op elke wedstrijd iemand aanwezig is die bitloos mag jureren. Als je dan van tevoren aangeeft bitloos te willen starten, hoe je geen aparte wedstrijden uit te schrijven en is er waarschijnlijk veel meer animo.
Yvank_ schreef:Je mag toch ook 1 klasse hoger/lager starten dan je rijd? Ik ben bijv L2 + 13 dan zou ik toch M1 HC mogen starten.
Yvank_ schreef:liljebo schreef:Yvank.... wat rot van je pony. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn Haf, dus ik weet hoe het voelt. Heel veel sterkte.
Electra... zouden er niet meer bitlozen deelnemen als de drempel lager was? Dwz als de ruiters vrij waren om die keuze te maken, zonder dat ze in een aparte rubriek zouden moeten starten?
Ik weet het natuurlijk niet, maar dat vraag ik mij af.
Ik weet natuurlijk ook dat wij kunnen vinden wat we willen, maar dat de KHNS bepaalt. Maar goed... dan kun je het toch nog jammer vinden natuurlijk.
Niet voor mijzelf, want ik rij al heel erg lang geen wedstrijden meer. Maar voor degene die wel graag die keuze willen hebben.
Wat waren bij jou Haf de klachten? Vind het heel lastig om een grens te gaan trekken straks... Wanneer is het mooi geweest...
Electra63 schreef:Ik zie niet in, waarom de drempel hoog is. Je schrijft je in voor B, L1 of L2 met of zonder bit, hoe moeilijk kan het zijn? Je wordt beoordeeld door een jury, je krijgt een protocol en eventueel een prijs en je eventuele winstpunten tellen mee.
Electra63 schreef:We kunnen wel van alles vinden. Feit is dat de KNHS bepaalt, dat er speciale wedstrijden zijn voor de bitlozen en dat daar niet altijd veel animo voor is. Zolang die rubrieken niet overvol zijn, zal de KNHS niet overgaan tot extra cursussen/bijscholing van de jury-leden. Dat is gewoon vraag-aanbod.
Shahazai schreef:Ik heb het geprobeerd, word negatief op geantwoord.
Electra63 schreef:We kunnen wel van alles vinden. Feit is dat de KNHS bepaalt, dat er speciale wedstrijden zijn voor de bitlozen en dat daar niet altijd veel animo voor is. Zolang die rubrieken niet overvol zijn, zal de KNHS niet overgaan tot extra cursussen/bijscholing van de jury-leden. Dat is gewoon vraag-aanbod.
Electra63 schreef:Als misschien meer bitloze ruiters een startkaart aanvragen en vragen om meer wedstrijden in hun regio of hun kring, helpt dat misschien? I.i.g. klagen op Bokt, helpt niet echt, denk ik.
En als er inderdaad zo ontzettend veel aandacht en animo is voor wedstrijden bitloos, moet dat bij Verenigingen wel bekend zijn. Het is nog altijd vraag en aanbod, met alles.