Hoi , ik heb dit er al is opgezet maar heb nu een vraag wat vinden jullie nu net te groot? bovenlichaam of echt gewoon te groot? En hoe groot moet iemand dan zijn voor op hem te rijden?
Doordat je zo groot bent, kun je niet anders dan in stoelzit zitten met jouw bibs als zwaartepunt op het meest gevoelige punt van de rug......mijn mening neen, voor de pony gaat dit niet......
ik denk dat het voor de pony beter is om opzoek te gaan naar een kleinere ruiter.... maar ik vind je ook weer niet te groot...storend is het in ieder geval niet!
Ben benieuwd hoe het er uit zou zien met jouw beugels een gaatje langer en jij wat minder achterop je zadel. Het stoort me nu nl vooral dat je zo achterop z'n rug zit, maar kwa lengte zou het misschien bijna kunnen (als je dieper in je zadel zit steekt je bovenlichaam ook gelijk een stukje minder uit) Of een zonder zadel foto.. ik heb zo het idee dat die niet goed past als er 3 dekjes onder moeten.
ik heb je andere foto's nog eens bekeken en daarop zie je duidelijk dat je veel te groot bent. Deze foto valt wat mooier uit door de hoek en de vele onderleggers, maar je blijft te zwaar. Bij je eerste foto zeg je dat je er echt NIET meer op rijdt?
Nu ik je andere foto's heb bekeken vind ik het eigenlijk ook niet meer passen... Hier heeft ie een winter vacht en op je eerste foto niet, dus dat lijkt direct al anders...
Anoniem
Geplaatst: 20-04-14 20:53
Welke andere foto's? De andere foto's die ze plaatste was ze zelf. Op deze vind ik het nog goed passen.
xApple
Geplaatst: 20-04-14 21:03
nienke555 schreef:
Ik vind het nog wel passen eigenlijk Hoe groot ben jij en hoe groot is de pony?
nu zie ik inderdaad ook dat de eerste van jezelf is en de andere een bijrijdster, maar als dit dezelfde bijrijdster is als hierboven dan blijf ik mijn standpunt echt nog houden.
ps: paardenfann: als je op geplaatst drukt bij haar bericht kun je al haar berichten zien en dus ook de vorige foto's