Ik had even een klein vraagje: Denken jullie dat ik op een Haflinger van (c.a) 1.43 pas met mijn 1.66? Ik ben ong. 50 kilo. Het is de pony van mijn zusje maar zij gaat een 3 weken op vakantie met een vriendin en ze vroeg mij of ik haar pony wilde rijden. Denken jullie dat het kan? Er is nog wel een kleiner meisje maar zij is wat mindere ervaren dusjaa....
Anoniem
Geplaatst: 18-04-14 11:35
Annabel schreef:
- Alleen vragen mét foto. zonder kunnen we niet oordelen elk paard/pony is anders en zo ook de bouw.
Denk het wel, maar zoals Yezzi al zegt; alleen met foto.
love_nelzz
Geplaatst: 18-04-14 11:38
Ik wil niet heel veel zeggen hoor, maar er zijn genoeg berichten in dit topic waar geen foto bij staat en wel op gereageerd word. Dit bericht word dan ook niet gestuurd, en ja dat had ik ook al wel gelezen in de OP.
Ik zou er wel een foto bij willen zetten alleen dat willen mijn ouders echt niet. Sorry
Laatst bijgewerkt door love_nelzz op 18-04-14 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 18-04-14 11:51
YaraOscar, voor de eerste pony vind ik je te groot, de tweede past netjes. Roombroodje, ik vind je bovenlichaam net te groot.
Hierbij het verzoek om weer on-topic te reageren. Het is de bedoeling om een foto te plaatsen waarop andere kunnen beoordelen. Zonder foto is dat nagenoeg onmogelijk. Het is dan ook niet de bedoeling hier nog over de te discussiëren, off-topic berichten worden verwijderd.