Nu weet ik dat ik absoluut niet te zwaar of te lang ben, maar mijn vraag is : Is het een mooi plaatje? Of is mijn bovenlichaam te lang? Wanneer je mij beoordeeld, wil je dan mn gebruikersnaam even vermelden? http://www.freebits.nl/images/811te_groot_123.png
edit; ik wil graag wedstrijden rijden in de toekomst vandaar ennnn ik groei niet meer
Laatst bijgewerkt door anoniempje1 op 13-04-14 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
laatste past prima éénalaatste past ook heel mooi!
lazymonay
Geplaatst: 14-04-14 12:47
Ik heb ooit al eens iets geplaats hier maar die foto was een beetje onduidelijk... Ik met mijn pony, zij is ca. 1.38 en ik ca. 1.65. Haar ras is onbekent maar we denken een kruising tussen een ijslander en een new forest pony. Denken jullie dat dat nog past ? En ik met mijn paard, zij is ca. 1.60 en ik ca. 1.65. Zij is een draver. Zelf zit ik daar niet om te twijfelen maar zou wel graag jullie mening weten. P.s.: een vraagje hoe voeg je een foto toe ?
Wat vinden jullie hiervan? Houd het vriendelijk alsjeblieft pony lijkt er geen last van te hebben en er wordt door (bijna) iedereen gezegd dat t nog pas, maar ben benieuwd naar jullie mening (m'n houding is hier bagger, maar was hem net daarvoor aan t belonen XD)
Ik wil binnenkort ook gaan overstappen naar dit paard