Er zitten er een aantal tussen waarvan ik denk WOW wat veel! Ik ben zelf ook wel gek op dekjes.. dus kan ook niet zonder en koop er ook te veel. Maar maak ook zelf dekjes (tot nu toe 1 gemaakt) maar goed.. ik spaarde eerst ook setjes.. helemaal verslaafd aan, maar toen ik mooie donkerbruine leren peesbeschermers kreeg.. had ik geen andere kleuren meer nodig, al is de neiging soms groot! Nou.. de dekjes: 1. Schockemöhle sports donkerblauw dekje + bandages + oortjes 2. Schockemöhle sports grijs/lichtblauw dekje + bandages 3. SChockemöhle sports donkergroen dekje 4. Schockemöhle sports wit dekje + bandages van Br 5. Happy Valley licht groen dekje + peesbeschermers 6. HH paars dekje (2008) 7. HH aqua dekje (2008) 8. HH lichtblauw dekje (2006?) + peesbeschermers en strijklappen 9. Divoza bruin dekje + peesbeschermers en strijklappen Norton 10. Equitheme khaki dekje 11. Equitheme lila dekje 12. Equitheme rood dekje 13. ... donkerblauwdekje + bandages 14. Wit dekje van Power&paint (gewonnen) met naam van mijn paard erop + bandages 15. Zelfgemaakt dekje, rood-witgeblokt Ook ben ik 2 mei jarig, en dan mag ik weer paardendingen uitzoeken dus dat worden ook nog wat leuke dekjes!!!!
1. lime groene met strepen 2. lime groen met bruin en oranje 3. een knal roze met bloemmetjes je kan hem omdraaien dus aan de andere kan gewoon knal roze 4. een babyroze van scapa 5. een baby blauwe van HH 6. een fel gele/groene van HH 7. een beige van HH 8. een fel roze met wit en bruine bies (geloof ik) 9. een paarse
Linsey_X
Geplaatst: 24-04-09 13:14
Ik heb een haflinger .
Hij heeft geen peesjes nodig heb ze alleen voor het springen.
1) Bordeaux rood HH dekje 2) Paars HH dekje. 3) Oranje HH dekje. 4) Lickt blauw HH dekje met wit/donkerblauwe bies. 4) Gestreept HH dekje (waar een scheur inzit ) 5) Oxblood Anky pad. En nog een blauw dekje die ik nooit gebruik.
xFioon
Geplaatst: 24-04-09 18:27
1-HH sunshine 2-HH grijs met roze rand 3-HH sky reversible [te koop] 4-merkloos paars fluweel 5-merkloos groen zadelvorm 6-equitheme bruin 7-BR kreeft 8-BR brown sugar 9-Eskadron nici lemon 10-Eskadron brilliant lemon 11-Rood/bruin 12-Looney tunes groen 13-Looney tunes paars 14-ES stipe in Rose-sahne-umbra 15-Es stripe in white-dune-Smaragd [te koop] 16-ES stripe in peacock-white-navy 17-Es sportive white 18-roze [te koop] 19-wit 20-global italy blauw 21-reflecterend geel
Anoniem
Geplaatst: 24-04-09 19:13
vlnr: bontje voor onder zadel = undra rood dekje fouganza=chalinka blauw dekje fouganza=chalinka beige dekje eurostar=undra blauw dekje fouganza=undra zwart dekje=chalinka blauw dekje hh=undra groen dekje fouganza=chalinka donkergroen dekje merk: geen=blesco zwart dekje met zakken merk onbekent=blesco en nog een zwart dekje, staat niet op foto van fouganza=undra
xJolijn
Geplaatst: 24-04-09 19:16
ik heb er 24 in bijna alle kleuren en alle marken, te veel om op te noemen! en een aantal natuurlijk ook met andere artikelen(halsters bandages...)
ik heb iets van 4. 3 vet oude versleten dingen. en 1 blauw/bruine met een paars randje van Pagony.
ankyy
Geplaatst: 25-04-09 11:47
Ik heb er 5 Een roze van HH + bandages 2 lichtblauwe, 1 van BR, van de andere weet ik het merk niet. 1 groene, hele aparte kleur, weet ik het merk ook niet. 1 beige, van HH, daar heb ik peesjes bij
En nog een bontje maar dat noem ik niet echt een dekje.
inmiddels alweer 9 een paarse merk onbekend een rode merk onbekend een gele merk harry's horse een blauwe merk onbekend een witte merk harry's horse ik vind harry's horse een goed merk en ook nog lekker goedkoop maar ik heb ook wel spullen van andere merken ik heb ook 4 rode bandages 4 gele en 2 blauwe en voor mezelf een rode broek rode jas en voor de pony ook nog een rode zweetdeken zo komt het wel eens voor dat ik helemaal in het rood ga (met een zwarte pony )
HH-roze HH-peach Heel apart blauw dekje met victoriaanse figuurtjes erop (merk vergeten was wel een hele dure) en een donkerblauwe met witte en lichtblauwe bies
HorseChica
Geplaatst: 27-05-09 10:47
eigelijk maar heel weinig vergeleken bij de rest haha
1 witte dressuur zonder bies ( HH ) 1 witte vzh met zilver en gouden bies(volgens mij ook HH ) 2 paarse vzh zonder& 1 met gouden bies ( 1 merkloos 1 van vroeg op ? onbekend merk dus ) 1 blauwe met zilveren bies ( vroeg op ) een rooie zonder bies ( HH )
Ayla
Geplaatst: 27-05-09 18:02
Ik heb 3 dekjes voor mijn 2 verzorgshetlanders ;
- Een lichtblauw zadelvormig dekje met een donkerblauwe bies. - Een lichtgroene zadelvormig dekje met een donkergroene bies. (wel te groot) - Een wit dekje met een rijvereneging naam erop. (ook te groot)