superwoman schreef:@MariekeVol: beetje zielig gezicht zo. Is die pony al ouder ofzo? (dan nog moet hij heel wat aankomen) Je bent te groot.Wanneer de pony is goede gezondheid had gestaan was dat niet zo erg, maar dit vind ik echt een triest gezicht. Wanneer je lichaamelijk niet goed in je vel zit, kun je onmogelijk zwaar werk verrichten (zeker niet met plezier iig)
en ook aan stalhaast en Yinari:
Ja julli hebben helemaal gelijk, hij is idd te mager! En hij is 16. Dit was mijn verhaaltje
viewtopic.php?f=110&t=650972
maar toen was ik bij een vriendin dus op haar account gedaan. We hebben hem nog niet zo lang toen we hem kregen was hij echt nog veel magerder echt heel zielig. Maar ik ga er toch maar niet op rijden ik geef mijn zusje wel les...
Maar hij moet eerst nog aansterken idd.
Toen ik er voor de foto op ging zitten voelde ik me al niet op mijn gemak...voelde me eigelijk te groot... bedankt voor de reacties iig
Nee prima combinatie, je mocht zelfs nog wel iets groter zijn.

Het staat super, maar dat komt ook door je mooie laarzen.
we moeten maar even zien over een paar maanden... hij krijgt trouwens vanavond een wormenkuur want hij heeft ook nog eens wormen.... daarom is hij natuurlijk ook mager... zielig!