Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kimmie25501 schreef:Babootje, dat denk ik niet hoor. Nikki staat erom bekend dat zij enorm goed is in paarden trainen, hij moet het daar wel geleerd hebben. Van die man weet ik het niet, maar het lijkt me wel dat hij daar ook aandacht aan is besteed.
Danique schreef:Maar, VisibreTeam, puur uit interesse en zeker geen aanval, waar gaat het bij Kim mis? Jij hebt haar gezien en geholpen en op dat moment ging het heel goed maar nu gaat het weer mis. Hoe kan dat?
VisibreTeam schreef:@Babootje, ik weet al waar het mis gaat met jouw speculaties en rare reacties. Je leest niet eens wat er word geplaatst
Ga het hier voor 1 laatste keer zeggen, want er word aan alle kanten omheen gelezen en genegeerd, jij denkt helemaal te kunnen inschatten hoe ik ben en hoe ik werk, en daar word ik een beetje moe van.
mijn ZUSJE heeft hem gereden, hij zou in eerste instantie namelijk gewoon blijven, is uit de verkoop gehaald van het voorjaar, en mijn zusje heeft er wekelijks les mee gehad en reed zeker 2/3 keer per week. Dus niet 'een beetje op gereden' maar flink wat gereden en wedstrijdjes gestart. Daarnaast kon mijn zusje zonder enkel problemen op en af stappen en kroop ze er op zonder krukje.
Ze zijn ook vanaf nop begonnen en een hoop vooruit gegaan. Toen ik Kim haar topic zag stelde ik het enkel voor aan Kim om eens te komen kijken, omdat de eigenaar meer ging werken en minder tijd had, en mijn zusje het toch wel érg druk met school kreeg. En van het een kwam het ander
[ [url=m/uXBfAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z7ZBtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5b8xyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn 'betaling', aangezien ik volgens jou volledig professioneel handelaar oid ben (goh heb gewoon een vaste baan en haal nou eenmaal veel plezier uit de paarden, behalve dan op deze manier) was mijn zusje les kunnen geven op een leuk paard. Aangezien ze wat te groot werd en geen uitdaging meer had met haar pony.
Verder ben ik ook niet van plan om nog op dingen in te gaan. Ik vind dat Kim het heel netjes doet en vind het érg jammer dat er alle kanten op word gespeculeerd. Maar ik kan wel garanderen dat Shan hier in elk geval een hardstikke leuk paard was, en dat mijn zusje er nooit geen enkel probleem mee had om met dr 12 jaar aan de gang te zijn met Shan.
Kimmie25501 schreef:Ook merkte zij op dat hij enorm scheef is (niks om jou te verwijten Nikki, kan ook best komen omdat hij twee maanden slecht is gereden door mij).
Babootje schreef:Kimmie25501 schreef:Ook merkte zij op dat hij enorm scheef is (niks om jou te verwijten Nikki, kan ook best komen omdat hij twee maanden slecht is gereden door mij).
Ik snap dat je heel erg geneigd bent de fout bij jezelf te zoeken, maar dat is niet nodig. Een paard wordt niet heel erg scheef van 2 maanden op jouw manier bezig te zijn geweest.