Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
billy3105 schreef:Zouden jullie mij misschien ook kunnen volgen? Ik heb laurie net gebolgd!
Duality schreef:Ik kom ook weer eens onder mijn meelees steen vandaan! Wij hebben ook al dat we herkend worden van instagram, maar nu heeft mijn paard ook wel een heel duidelijk herkenbaar kenteken zegmaar hahaaha.
Ik zit al weer over de 1430 heen, komen gestaag volgers bij, maar het gaat mij niet om de volgers of zo veel mogelijk volgers. Vind dit al onwijs gaaf! Ook heel veel lieve volgers die vaak reageren etc! Vind het zo leuk om iedere dag wat te posten
Mijne staat hier al eerder in het topic (en in mn onderschrift voor degene die willen volgen, stuur er even bij dat het van dit topic komt dan volg ik even terug!)
snorremans schreef:Ik volg ook weer een aantal!
Ik ben @irishcob.jelle
Als je even zegt dat je van bokt ben volg ik je terug!
mcjv schreef:Ik vind het ook leuk om nieuwe mensen op instagram te hebben! Ik heet @chaneldabriela en ik volg iedereen terug
minouesmee schreef:Ik heb net ook weer wat bokkers gevolgd op insta.
Ik heet @esmeedeginger
xxpaaardje schreef:ik heb er nu wel een maar staat nog niets op maar je mag altijd volgen @happydevermaarjumping i
Jeika schreef:het gaat best goed met mijn account vind ik zelf! wat voor foto's plaatsen jullie vooral? en zetten jullie er veel tekst onder? ik best wel haha!