Het is altijd of 20% korting of 3 = 2. Welke nu?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karla_1999 schreef:ik heb een klein vraagje: Ik heb een aanbod gekregen om het oude bruine paard te kopen voor 20 inclusief, is dit een goede prijs?
Karla_1999 schreef:ik heb een klein vraagje: Ik heb een aanbod gekregen om het oude bruine paard te kopen voor 20 inclusief, is dit een goede prijs?
lisannehorse schreef:ik zie
tinker merrie
tinker hengst
haflinger veulen
dartmoor pony hengst
niet veel keuze
daf3 schreef:Wauuww mijn paardje die ik bij sanne heb laten repainten is eergister binnen gekomen en wat ben ik blij met hem!!Ik noem hem pongco
Ik heb de kleur van zijn vacht gezocht en de vlekken van hem zijn van een paard die ik goed ken van een manege. Verder natuurlijk nog dingetjes bij bedacht zoals de aalstreep, blesje en voetjes
hij is zooo geweldig geworden!
[ Afbeelding ]
En hij heeft ook een licht hoefje! Zooww cute![]()
Ik heb ook gelijk een halster voor hem gemaakt, weer een verbeterde foto voor op mijn site
[ Afbeelding ]
![]()
Lideli: wauuuww wat een mooie stal zeg![]()
wannuu: geweldig die stand!!en ook super mooi tuig
![]()
@Daphne_uria: Ururgmmmmhopelijk weet je wel wat ik daarmee bedoel?....
@telpeva: Neee
Nathas schreef:20 okt hou ik een meeting in dwingeloo bij mij thuis de mensen die komen zijn, wiekenmeisje, palmbier, roodvos, Sanne-Sanne en ik.... Als er meer mensen willen komen dan zijn ze van harte welkom maar laat het mij even weten via een pb. We maken er een leuke en gezellige schlemmiddag van