Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder wel heel erg leuk 
daf3 schreef:Natasha1996@ Jah.. Idd een beetje raar. Ik heb even een andere advertentie van dezelfde persoon opgezocht, maar hieraan kan je ook zien dat ze bij de biedingen helemaal onderaan iemand heeft die zichzelf overbied. Vaak is het dan zo dat ze dan iemand aanmaken die dan biedingen plaats zodat ''echte'' mensen eroverheen bieden. Ook dit klopt vaak niet. Dit is die advertentie:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... m=1&pos=21
Het paardje is wel heel erg beschadigt, en misschien kan je via de mail vragen of je hem dan toch voor minder mag hebben?
Zelf zou ik hem niet nemen nu aangezien het paardje ook erg beschadigt is, en er wel vaak fjorden op marktplaats staan die geen schrammetje hebbenVerder wel heel erg leuk
Ohjah deze heb ik vandaag gemaakt:
http://tinypic.com/r/v5ifqu/6
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal!
Vandaag geen repaints afgerond. Ben wel vanplan dit weekeind er eentje af te maken
Maarja ik heb hem uiteindelijk niet gekocht want vond de fjord idd ook een beetje beschadigd uit zien op de foto.. 
. Dus ik ga hem customizen en repainten, al heb ik het model niet dubbel.. Ik koop wel eens het orginele model opnieuw, want dit ziet er gewoon echt niet uit. Heb de snee opgevuld met klei, welke kleur zal ik hem geven?
Lief!
In ieder geval lijkt een kalfen hoofd meer op een paardenhoofd dan dat van een schaap....

ik ga stiekem toch IETS verklappen alvast, mijn creatie voor de creation award is... *tromgeroffel* een engels hoofdstelletje
(dat wordt eens een keer géén western item van mij, oh... my... gosh!) 

En wat jullie allemaal maken gaan. Ik ga helaas niet mee doen omdat ik deze week erg druk ben, en ik vind zelf gewoon dat ik dan eerst wat bekender op het forum moet zijn en al wat heb laten zien.
Veel geluk allemaal hè?!
die hindernis opslag is zooo leuk geworden zeg! Pfoe, net écht!
Wat ben jij creabea zeg!
*tijd waar ben je?
*
Mijn favoriet zijn toch wel die cavaletti (ik hoop dat ik het goed gespeld heb) die lijkt me echt moeilijk om te maken zo uit hout.
:

Wel €98,00 inclusief verzenden vanuit Duitsland, maar ik ben zo enorm blij met weer 3 SE's erbij!!
Ik heb mijn CM en mijn tuig al ingestuurd...