hennienke123 schreef:een haflinger is ook leuk voor je FelineNanet,, een koudbloed denk ik.
Ik heb zo een verschrikkelijke hekel aan haflingers

elke die ik ben tegengekomen is lui, dik, lomp en niet lief

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FelineNanet schreef:hennienke123 schreef:ohja, het liefst een rustige pony/paard en niet te lomp.
Ben benieuwd wat voor een ras jullie me advieseren. :p
In ieder geval een wat oudere ponySommige welsh's zijn echt leuk/lief op hun 15e, terwijl ze daarvoor te pittig zijn.
Connemara, maar sommige zijn wel druk/lomp.
hennienke123 schreef:Hoi, Graag zou ik willen weten wat jullie mening is wat voor ras het beste bij mij past,
Mijn naam is Hennienke, ik ben 14 jaar oud en 1.78 lang en hele lange benen. :p
Ik wil liever een luie pony/paard dan een snelle.
De pony/paard moet betrouwbaar zijn en ook een pony/paard zijn die geschrikt is voor onzekere ruiters.
Ik wil er graag mee buitenrijden, soms een sprongetje maken en als het mooi weer is zwemmen.
Overdag in de wei en s'nachts op stal.
Het liefst niet een te grote paard, want dat vind ik eng
Lisse schreef:ik ook eens,
ik ben 13 jaar oud, 1.55 groot. Ik zou graag een paardje hebben waar ik nog lang op kan rijden,
mag wat eigenwijs en wat pit hebben maar niet te veel. Ik zou in de toekomst eens een cros willen gaan rijden en en hij moet wel een beetje kunnen springen maar voor de rest ik doe eigenlijk alles graag, liefst een die ik goed naar mijn tempo kan laten gaan. Ik heb een zwak voor bonte paarden en paarden met een maanoog, maar ik heb dan wel niet met tinkers, haflingers en fjorden
yellowtje8 schreef:Lisse schreef:ik ook eens,
ik ben 13 jaar oud, 1.55 groot. Ik zou graag een paardje hebben waar ik nog lang op kan rijden,
mag wat eigenwijs en wat pit hebben maar niet te veel. Ik zou in de toekomst eens een cros willen gaan rijden en en hij moet wel een beetje kunnen springen maar voor de rest ik doe eigenlijk alles graag, liefst een die ik goed naar mijn tempo kan laten gaan. Ik heb een zwak voor bonte paarden en paarden met een maanoog, maar ik heb dan wel niet met tinkers, haflingers en fjorden
een barok pinto
Lisse schreef:ik ook eens,
sari_leroy schreef:hennienke123 schreef:Hoi, Graag zou ik willen weten wat jullie mening is wat voor ras het beste bij mij past,
Mijn naam is Hennienke, ik ben 14 jaar oud en 1.78 lang en hele lange benen. :p
Ik wil liever een luie pony/paard dan een snelle.
De pony/paard moet betrouwbaar zijn en ook een pony/paard zijn die geschrikt is voor onzekere ruiters.
Ik wil er graag mee buitenrijden, soms een sprongetje maken en als het mooi weer is zwemmen.
Overdag in de wei en s'nachts op stal.
Het liefst niet een te grote paard, want dat vind ik eng
Kleine Fries, Grote Haflinger?
FelineNanet schreef:Ik ben Feline, 15 jaar oud en 1.63cm 'Hoog'
Speelse pony/paard voor vrijheidsdressuur, eentje die karakter heeft en pit. Moet kunnen springen en dressuren, Niet groter dan 1.60 dan krijg ik een probleemEentje die niet snel bang is en waar ik ook lekker mee kan buitenrijden. Gooi maar wat
SachemLover schreef:Iemand voor mij ?
Leeftijd : 12
Lengte : 1.61 m
Mijn Karakter : redelijk actiefgeduldig met paarden, soms koppig en ik hou van pony's met wel een beetje pit
liefst eentje dat niet snel schrikt
Het liefste doe ik : springen, crossen ,buitenritten en vrijheidsdressuur
Iemand ?
paardjeanouk schreef:weet jij een paard voor mij?
ik ben 11 jaar oud. ik rij in de F3. ik hou van wat grotere paarden en ik vind een knuffelkont erg leuk! ik vind springen ook erg leuk, graag niet te ondeugend, maar er mag wel een beetje pit in. maar ik rij wel horsemanschip. ik vind het leukste een koudbloed of warmbloed, maar dat maakt niet veel uit. tot nu toe is mijn lievelingsras een KWPN. maar ik ben benieuwd welk paard bij mij past!oja, en ik vindt het ook leuk om door het bos een wandeling te maken.
sari_leroy schreef:SachemLover schreef:Iemand voor mij ?
Leeftijd : 12
Lengte : 1.61 m
Mijn Karakter : redelijk actiefgeduldig met paarden, soms koppig en ik hou van pony's met wel een beetje pit
liefst eentje dat niet snel schrikt
Het liefste doe ik : springen, crossen ,buitenritten en vrijheidsdressuur
Iemand ?
Haflinger?
_hoi schreef:ilovebecka_x schreef:ohh ik wil ook meedoen hahah
ik ben 14 jaar ben 1m72 groot
weeg 55kg en heb lange benen hahah
ik wil een lieve knuffelpony die graag aandacht krijgt, shetlander voor vrijheidsressur, voor te rijden enzo
d, e pony of paard ! ohja ik maak ook graag een sprongetje![]()
liefst mooie lange manen en staart maar niet zwaar gebouwd !
iemand ideeën ??? xxx
wil het wel eens weten wat jullie denken
Misschien een een fries die dan wat eleganter is gebouwd