Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nietes schreef:Weet iemand op welk model je dit paard het beste kunt repainten?
[ Afbeelding ]
kan nou even geen betere foto vinden.
Nietes schreef:Weet iemand op welk model je dit paard het beste kunt repainten?
[ Afbeelding ]
kan nou even geen betere foto vinden.
carmenbrum schreef:Hey allemaal!
Laat ik beginnen met de oneliners, er is de laatste tijd al zoveel over gezegd, maar iedereen gaat maar gewoon door. Het valt me op dat het vooral de nieuwen in het topic zijn. Kost het nu zoveel moeite om het topic even terug te lezen? En maar stug blijven roepen: "Maar de rest doet het ook!" Dus bij deze:
WIL IEDEREEN AUB STOPPEN MET HET PLAATSEN VAN ONELINERS?
Stephaniexh schreef:carmenbrum schreef:Hey allemaal!
Laat ik beginnen met de oneliners, er is de laatste tijd al zoveel over gezegd, maar iedereen gaat maar gewoon door. Het valt me op dat het vooral de nieuwen in het topic zijn. Kost het nu zoveel moeite om het topic even terug te lezen? En maar stug blijven roepen: "Maar de rest doet het ook!" Dus bij deze:
Dit zet je echt in elk bericht! Ik moet zeggen dat ik me daar behoorlijk aan irriteer. Mensen luisteren hier toch niet na dus tem dan even ofzo.
Lang niet meer gepost hier!
Maar ik moet zeggen dat ik echt heel erg veel leuke dingen voorbij zie komen. En die repaint van sanne op de vorige pagina, wauw...!
Ik ga trouwens al mijn Schleich weg doen. Als je nog een aantal paardjes nodig hebt pb me even!
Telpeva schreef:Stephaniexh schreef:
Dit zet je echt in elk bericht! Ik moet zeggen dat ik me daar behoorlijk aan irriteer. Mensen luisteren hier toch niet na dus tem dan even ofzo.
Lang niet meer gepost hier!
Maar ik moet zeggen dat ik echt heel erg veel leuke dingen voorbij zie komen. En die repaint van sanne op de vorige pagina, wauw...!
Ik ga trouwens al mijn Schleich weg doen. Als je nog een aantal paardjes nodig hebt pb me even!
Waar was je al die tijd joh! ik heb je gemist
Ga je stoppen met modelpaarden of alleen met Schleich? vind het wel jammer want je maakt altijd leuke spulletjes
Stephaniexh schreef:carmenbrum schreef:Hey allemaal!