Telpeva schreef:@Shettepret, als de sluitingsdatum van je wedstrijd al volgende week is kan ik niet mee doen ben ik bang, heb het te druk om in die tijd nog een repaint te maken (mijn andere repaints zijn óf niet af, of van te lang geleden) en ik moet nou net volgende week ook examen doen voor mijn autorijbewijs, dus dat gaat me jammer genoeg echt niet lukken
Grappig dat je dit post Telpeva. Ik zat namelijk nog wat te brainstormen erover.
Het is natuurlijk de eerste award wedstrijd dus mogen ook oudere repaints meedoen!!
Het moet natuurlijk Schleich zijn en omdat repainten een vorm van customizen is en je na een cust ook zal moeten repainten mogen customized modellen ook meedoen!!!
Er zijn ook 2 andere rubrieken.
De public award:
Buiten het opgeven van jezelf, mag je ook een ander nomineren!
Deze gaan sowieso door naar de stemmingsronde en ik ga deze dus niet beoordelen!
Dit houdt in dat je iedereen mag insturen!! Hierbij heb ik de naam van de persoon en de naam van de repaint/cust nodig! Omdat dit een publicaward is en het buiten mij omgaat mag ik ook opgegeven worden. Er zit geen addertje onder het gras!! Anderen stemmen en ik heb dus niks te maken met de uitslag hiervan! Je mag zoveel stemmen als je wil maar niet op jezelf!!
Schleich Creation Award:
Hierbij mag je je opgeven voor toebehoren! Tuig, hindernissen, stallen, weides, dekens. Noem het maar op alles mag!! Zelfde regels als bij de Repaint Award.
Opsturen maar!!!